با مدل موهای سال 2019 آشنا شوید

به گزارش نیلی ابزار، اگر از مدل های موهای تکراری خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای ایجاد تغییرات در ظاهرتان هستید یکی از مدل موهایی که در ادامه مطلب معرفی شده اند را انتخاب کنید. 6 مدل مویی که در ادامه مطلب می خوانید محبوب ترین مدل ها در سال 2019 هستند.

با مدل موهای سال 2019 آشنا شوید

مدل مو لیر بلند

اگر نمی خواهید موهای خود را زیاد کوتاه کنید و به دنبال مدل مویی هستید که تفاوت ملایمی در موها ایجاد نموده و حس تازگی به موها بدهد مدل لیر بلند را انتخاب کنید.

مدل موی درهم و برهم

شاید تا کنون مدل موی درهم و برهم برای موهای کوتاه جذابیت بیشتری داشت اما در سال جدید این مدل مو برای موهای بلند مناسب تر است و برای جذابیت بیشتر بهتر است با چتری همراه باشد.

مدل موی پیکسی کوتاه

مدتی است مدل موی پیکسی محبوبیت زیادی پیدا نموده است و یکی از مدل های مد سال جدید نیز هست. مدل موی پیکسی همراه با چتری زاویه دار چهره را زیباتر و بشاش تر نشان می دهد.

مدل موی پیکسی بلند

یکی دیگر از مدل موهای مد سال جدید مدل موی پیکسی است. در این مدل اندازه موها بستگی به سلیقه هر شخص دارد. اگر کمی اندازه موها بلند باشد می توانید یا موها را پشت گوش قرار دهید و یا به عقب شانه کنید و حتی در صورت ممکن با کش مو موها را ببندید.

مدل موی بلانت باب

این مدل مو بهترین انتخاب برای کسانی است که موهای نازک دارند زیرا موها را پرپشت تر نشان می دهد. از آرایشگر بخواهید که پشت موها را کوتاه تر و جلوی موها را بلندتر کوتاه کند.

مدل موی باب با چتری

سال جاری انواع مدل های چتری مد شده است. مثل مدل موی باب با چتری که انتخاب بسیاری از دختران فرانسوی است.

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

منبع: بدونیم

به "با مدل موهای سال 2019 آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مدل موهای سال 2019 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید