اولویت جبهه انقلاب، حل مسائل معیشتی مردم است، دولت و مجلس وارد حاشیه ها نمی شوند

به گزارش نیلی ابزار، نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه دولت و مجلس وارد حاشیه ها نخواهند شد، زیرا اصل برای آن ها حل مسائل مردم است، گفت: اولویت اول خط مقدم جبهه انقلاب، حل مسائل معیشتی مردم است.

اولویت جبهه انقلاب، حل مسائل معیشتی مردم است، دولت و مجلس وارد حاشیه ها نمی شوند

به گزارش گروه سیاسی نیلی ابزار، مهرداد ویس کرمی در خصوص تعامل دولت و مجلس گفت: طبق اصل 57 قانون اساسی، قوای سه گانه حاکم در جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت مطلقه امر قرار دارند که همچون اعضای یک پیکرند و در صورتی که قسمتی از این مجموعه به درستی عمل نکند یا هماهنگ نباشد مردم و کشور ضرر می نمایند.

نماینده مردم خرم آباد توضیح داد: الحمدالله قوای سه گانه کشور از لحاظ تفکری و اعتقادی هماهنگی خوبی با هم دارند ضروری است این همدلی وهمزبانی به یک اقدام مشترک و واحد برای حل مسائل مردم منجر گردد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با مثبت ارزیابی کردن تعامل دولت و مجلس گفت: نشست های مشترکی بین دولت و مجلس برگزار شده است. مجلس به عنوان نهاد قانون گذار و دولت به عنوان مجری ارتباط خوبی برای حل مسائل کشور دارند و اولویت اول خط مقدم جبهه انقلاب، حل مسائل معیشتی مردم است.

ویس کرمی تاکید نمود: برای دولت و مجلس اصل حل مسائل کشور است لذا وارد حاشیه ها نخواهند شد و باید خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و با رویه حفظ وحدت، آرامش را به جامعه منتقل نمایند.

ویس کرمی با اشاره به دیدار وزرای کابینه سیزدهم با دولت بیان داشت: بر اساس گزارشات بیش از 1500 برنامه دیدار بین وزیران و نمایندگان در این مدت کوتاه انجام شده است که این آمار نشان دهنده روابط خوب و صمیمی دولت و مجلس است.

نماینده مردم خرم آباد بیان داشت: اگر ما رضای خدا و منافع مردم را به عنوان محور در نظر گیریم در صورت داشتن اختلاف جزیی بین قوا که خود نوعی رحمت است به خدمت رسانی آسیبی نمی زند و نظام خدمتگذاری را تسهیل می نماید.

عضو کمیسیون آموزش بیان داشت:در شرایط فعلی وزرا نسبت به دوره قبل ارتباط نزدیک تری با مجلس شورای اسلامی دارند که امیدواریم با هم فکری و تعامل بین قوای سه گانه و بعلاوه تشکیل جلسات مستمر، مسائل و مسائل سطح کلان کشور را با هماهنگی و همدلی رفع گردد و مردم دستاورد این هم افزایی را لمس نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولویت جبهه انقلاب، حل مسائل معیشتی مردم است، دولت و مجلس وارد حاشیه ها نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت جبهه انقلاب، حل مسائل معیشتی مردم است، دولت و مجلس وارد حاشیه ها نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید