اسماعیل حسن زاده: در انتظار دریافت گزارش دیدار فولاد - استقلال هستیم، متخلف با هر لباس و هر رنگی که باشد برای ما تفاوت ندارد

به گزارش نیلی ابزار، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برخورد کمیته انضباطی با تمامی متخلفان و باشگاه ها یکسان است و متهم ساختن این کمیته به برخورد تبعیض آمیز، غیراخلاقی.

اسماعیل حسن زاده: در انتظار دریافت گزارش دیدار فولاد - استقلال هستیم، متخلف با هر لباس و هر رنگی که باشد برای ما تفاوت ندارد

به گزارش نیلی ابزار و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون با بیان مطلب فوق گفت: ما در کمیته انضباطی تلاش کرده ایم که همیشه مجری قانون بر مبنای عدالت باشیم و در این خصوص هیچ تفاوتی میان باشگاه ها وجود ندارد. در خصوص اتفاقات روزهای گذشته نیز به موارد و موضوعاتی که مربوط به کمیته انضباطی است قطعاً ورود خواهیم کرد. ما در انتظار دریافت گزارش مقامات رسمی مسابقه فولاد و استقلال هستیم تا با بررسی تمامی جوانب در این خصوص تصمیم گیری کنیم، اما اینکه در برخی رسانه ها مواردی دور از انصاف مطرح می شود و عنوان می کنند که کمیته انضباطی تبعیض و یا تفاوتی قائل می شود، غیرحرفه ای و غیراخلاقی است. اینکه بازیکن متعلق به کدام تیم است و یا در چه زمانی یا در فاصله با کدام مسابقه مرتکب تخلف شده هیچ تأثیری در قضاوت و تصمیم کمیته انضباطی ندارد.

رئیس کمیته انضباطی افزود: هدف ما اجرای قانون به شکل یکسان برای تمامی تیم هاست و متخلف با هر لباس و هر رنگی که باشد برای ما تفاوتی ندارد. تا امروز هم نشان داده ایم همیشه با قاطعیت نسبت به تخلفات موضع گرفته و برخورد کرده ایم. چه زمانی در این بین تبعیضی وجود داشته که حالا چنین فرافکنی هایی صورت می گیرد؟ درخواست من از رسانه ها این است که در راستای کمک به فوتبال و ارتقای جایگاه فرهنگی فوتبال کشور رویکردی منصفانه و سازنده داشته باشند. کمیته انضباطی قطعاً به تکلیف و وظیفه خودش مطابق قانون و بر مبنای عدالت و انصاف عمل خواهد کرد.

وی همچنین شرح داد: متأسفانه یکی از مسائل اصلی فوتبال ما همین گونه اظهارنظرها و جوسازی هایی است که له یا علیه یک تیم خاص صورت می گیرد و به دنبال تأثیرگذاری روی عملکرد کمیته انضباطی یا سایر بخش هاست. ضمن آنکه از رسانه ها درخواست می کنم از چنین رفتارهایی به شکل جدی خودداری کنند. لازم است بر این نکته تأکید شود که کمیته انضباطی با استقلال کامل و بدون توجه به این گونه فضاسازی ها اقدام خودش را انجام می دهد و مطرح کردن چنین مسائل غیرواقعی تأثیری روی روند کار این کمیته نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسماعیل حسن زاده: در انتظار دریافت گزارش دیدار فولاد - استقلال هستیم، متخلف با هر لباس و هر رنگی که باشد برای ما تفاوت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل حسن زاده: در انتظار دریافت گزارش دیدار فولاد - استقلال هستیم، متخلف با هر لباس و هر رنگی که باشد برای ما تفاوت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید