وریا غفوری کنار دوستِ دشمن جواد نکونام!

به گزارش نیلی ابزار، جواد نکونام روز پنجشنبه یک مصاحبه جنجالی انجام داد که واکنش های بسیار زیادی را به همراه داشته است. نکونام در بخشی از مصاحبه اش از لفظ بچه برای حمله به محمودرضا بابایی استفاده کرد.

وریا غفوری کنار دوستِ دشمن جواد نکونام!

او اعتقاد داشت محمودرضا بابایی دوباره به وسیله کانال های مختلف به استقلال نزدیک شده و می خواهد دوباره امور را به دست بگیرد. در فضای مجازی بعد از مصاحبه جواد نکونام، طرفداران به محمودرضا بایایی حمله کردند و اعتقاد داشتند بخشی از مسائل فعلی تیم شان به خاطر اوست!

البته شب گذشته در یک برنامه رادیویی، از جواد نکونام بابت این حرف ها انتقاد شد. در این برنامه، از جواد نکونام پرسیده شد؛ آیا مطمئن است محمودرضا بابایی که رفیق صمیمی مهدی رحمتی است، خواستار برگزاری جلسه با او بوده؟ و از سرمربی استقلال خواسته شد مسائل خود را پشت درهای بسته با مدیریت در میان بگذارد.

اما چیزی از مصاحبه جواد نکونام نگذشته بود که یک استوری از وریا غفوری جنجال ها در این خصوص را چند برابر کرد. وریا غفوری کنار مهدی نوروز خانی تصویری را به اشتراک گذاشت، فردی که گفته می شود از افراد نزدیک به محمودرضا بایایی است.

گفته می شود یکی از ناراحتی های جواد نکونام که منجر به استفاده از کلید واژه بچه شد به همین مهدی نوروز خانی برمی شود. گویا چند وقتی است مهدی نوروز خانی با باشگاه استقلال همکاری می نماید و جواد نکونام مدعی است این شخص از کانال محمودرضا بابایی وارد استقلال شده است.

بعضی می گویند وریا غفوری از عمد این عکس را به اشتراک گذاشته چرا که رابطه خوبی با جواد نکونام ندارد. بعد از اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال شد، وریا غفوری به شکلی علنی علیه او موضع گیری کرد و گفت نظری درباره سرمربیگری نکونام ندارد.

جواد نکونام و وریا غفوری در فولاد با یکدیگر همکاری داشتند اما این همکاری پایان خوبی پیدا نکرد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "وریا غفوری کنار دوستِ دشمن جواد نکونام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری کنار دوستِ دشمن جواد نکونام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید