ادعای صیادمنش: باشگاه عامل جدایی ام بود

به گزارش نیلی ابزار، صیاد منش جدایی اش از استقلال را گردن باشگاه می اندازد تا شاید اگر روزی قصد بازگشت داشت با واکنش تند هوادارن این تیم روبرو نشود.

ادعای صیادمنش: باشگاه عامل جدایی ام بود

درباره اللهیار صیاد منش حرف و حدیث بسیار است. گفته می گردد این بازیکن مدت ها است به شرایط بازی در ترکیب استقلال رسیده اما به دلیل آنکه دچار مصدومیت نگردد و نتواند به تیم فنرباغچه برود ودر نتیجه استقلال هم از حق ترانسفر این بازیکن باز بماند، تصمیم به بازی نگرفتن ازاو گرفته شده است. این خبر را اما صیاد منش تکذیب نموده است. او درباره مصدومیتش می گوید:مصدومیت من هیچ ربطی به انتقالم به فنرباغچه ندارد. متأسفانه درمان من کمی طولانی شد و مشکل دیگری وجود نداشت.

اللهیار حتی ادعا می نماید که دوست داشته در استقلال بماند و این مسئولان باشگاه استقلال بوده اند که خواهان جدایی اش شده اند. صیاد منش می گوید: خودم دوست داشتم بمانم، اما تصمیم گرفتند که لژیونر شوم و من هم تابع باشگاه هستم. در عین حال انتقاد های زیادی از سوی هوادارن استقلال به تصمیم باشگاه استقلال در راستای فروش این بازیکن شده است. بسیاری از طرفداران استقلال اعتقاد دارند که باشگاه استقلال نباید چنین بازیکنی را به راحتی از دست می داد و زمانی که تازه نوبت به بازددهی صیادمنش در استقلال رسیده با او قطع همکاری شده است. مهاجم جوان استقلال درباره این اعتراض ها هم حرف کوتاهی به زبان می آورد: من حقیقتا دوست داشتم بمانم و برای تیم محبوبم استقلال بازی کنم، اما قسمت این بود که به تیم فنرباغچه بروم و در این انتقال کمترین نقش راداشتم و این باشگاه بود که من را به تیم ترکیه ای داد. از صیاد منش درباره اینکه چرا دوران مصدومیتش طولانی شده نیز سوال شده که او این پاسخ را داده است: من کوشش کردم زودتر به شرایط بازی برسم اما نشد. خیلی زحمت کشیدم زودتر به فرم بدنی مطلوب برسم که کوششم جواب نداد. این مصدومیت برای من بدترین اتفاق بود و باعث شد مدتی از میادین دور شدم.

صیاد منش با این حال از حضور در فنرباغچه خشنود است: من فکر این روزها را می کردم، چون به خودم ایمان داشتم. من اعتقاد دارم با کوشش به هر آنچه که می خواهید، می رسید. صیاد منش در انتها حرف هایش به نقش کلیدی و مهم طرفداران اشاره نمود: استقلال باشگاه بزرگی است و طرفداران زیادی دارد. در هر شرایطی که بازیکن استقلال باشید، مسئولیت تان زیاد است. برای این باشگاه آرزوی موفقیت می کنم.

ظاهرا قرار است از حق انتقال صیاد منش به تیم فنرباغچه ترکیه مبلغ 850هزار دلار به باشگاه استقلال سهم برسد وباشگاه استقلال هم این مبلغ را به احتمال بسیار زیاد به حساب وینفرد شفر واریز خواهد نمود تا از شکایت این مربی مصون بماند. بدون شک اگر شفر در استقلال فعالیت می کرد این مبلغ که به یکباره در اختیار استقلالی ها قرار می گیرد بهترین فرصت ممکن برای این باشگاه بود تا در جابجایی لیگ نوزدهم بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد اما این پول درشت تمام و کمال صرف جلب رضایت وینفرد شفر خواهد شد تا این مربی آلمانی از استقلال به فیفا شکایت نکند.

10-270

منبع: ایران ورزشی

به "ادعای صیادمنش: باشگاه عامل جدایی ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای صیادمنش: باشگاه عامل جدایی ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید