اخطار بطحائی برای برطرف موازی کاری ها در شرایط سخت اقتصادی

به گزارش نیلی ابزار، وزیر آموزش وپرورش با اشاره به بعضی موازی کاری ها گفت: در شرایط کنونی، تشکل های دانش آموزی به صورت همگرا و متمرکز فعالیت نمایند.

اخطار بطحائی برای برطرف موازی کاری ها در شرایط سخت اقتصادی

به گزارش نیلی ابزار، سیدمحمد بطحایی در نشست هیئت امنای سازمان دانش آموزی که با حضور اعضا برگزار گردید، پس از استماع گزارشی از فعالیت های سازمان دانش آموزی، اظهار کرد: انجام کارهای واحد و موازی یکی از مسائلی است که همیشه وجود دارد، لذا در این شرایط سخت اقتصادی نباید موازی کاری داشته باشیم.

وی اضافه نمود: تجمیع فعالیت ها می تواند در ارتقا بهره وری مؤثر باشد، بنابراین تشکیل جلسات مشترک با اعضای تشکیلات مختلف و وحدت در انجام فعالیت ها لازم است و می تواند بسیاری از طرح های آموزش وپرورش، ازجمله طرح های مهارت آموزی را به سرعت و دقت بیشتری پیش ببرد.

وزیر آموزش وپرورش بر استفاده بهینه از ظرفیت تشکل ها تأکید و توضیح داد: گسترش و تقویت ظرفیت روانی و شخصیتی دانش آموزان، مهم ترین اولویت و مهارت موردنیاز در شرایط فعلی اجتماعی است.

وی گفت: ایجاد همگرایی در بین تشکل های دانش آموزی و متمرکز کردن برنامه ها امری لازم است که باید در سال 98در دستور کار گیرد.

منشور حقوق شهروندی و توجه به محیط زیست از برنامه های سازمان دانش آموزی در سال 98

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش از فعالیت بیش از 57هزار نفر مربی سازمان دانش آموزی اطلاع داد و اضافه نمود: برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی، انجام مانورها، راه اندازی سامانه نظارت بر اردوها، تشکیل مجلس دانش آموزی و... ازجمله برنامه های این سازمان است.

علیرضا کاظمی اضافه نمود: در راستای اجرای سیاست های آموزش وپرورش منشور حقوق شهروندی، توجه به محیط زیست، ارتقا مهارت های اجتماعی دانش آموزی و تقویت برنامه های دینی دانش آموزان ازجمله اولویت ها و برنامه های سازمان دانش آموزی در سال 98خواهد بود.

در ادامه این جلسه، بعضی اعضای هیئت امنای سازمان دانش آموزی ازجمله عمادی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، تند گویان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، مددی مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول و روشنی قائم مقام سازمان دانش آموزی مواردی را درباره مسائل و ماهیت فعالیت های این سازمان بیان کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اخطار بطحائی برای برطرف موازی کاری ها در شرایط سخت اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار بطحائی برای برطرف موازی کاری ها در شرایط سخت اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید