اتوماتیک آنتی باکتریال نانویی ساخت ایران عرضه شد

به گزارش نیلی ابزار، یک شرکت دانش بنیان اتوماتیک با بدنه آنتی باکتریال حاوی نانوذرات فراوری و به بازار عرضه نموده است که با توجه به تماس دائمی اتوماتیک با دست، وجود خاصیت آنتی باکتریال می تواند مانع از توسعه عوامل بیماری زا در مصرف کنندگان گردد.

اتوماتیک آنتی باکتریال نانویی ساخت ایران عرضه شد

این شرکت دانش بنیان نوشت افزار نانویی و سلامت محور با قابلیت تأثیرگذاری روی باکتری های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری دیگر از عوامل بیماری زا فراوری می نماید که می تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش سرعت توسعه بیماری، سرایت انواع بیماری ها و عفونت ها داشته باشد.

به کارگیری فناوری نانو در فراوری نوشت افزار برای استفاده در محیط های اداری، مصارف دانش آموزی و بچه ها و بعلاوه برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان ها اهمیت بسزایی دارد و می تواند به عنوان کالایی سلامت محور در ارتقای سطح بهداشت فردی و عمومی ایفای نقش کند.

این محصول علاوه بر عرضه در سطح ملی، مورد استقبال دست اندرکاران صنعت نوشت افزار در سطح بین المللی قرار گرفته است و کوشش بسیاری از شرکت های خارجی برای فراوری این محصولات پس از ثبت این اختراع و فراوری انواع اتوماتیک، پاک کن و بعضی اقلام دیگر نوشت افزار آنتی باکتریال، مؤید اهمیت این نوآوری دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور است.

این محصول ایرانی به وسیله مهرداد عالی پور هریسی، مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال و مدیر عامل شرکت این شرکت دانش بنیان فراوری است.

دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی گفت این محصول به عنوان برند برتر در حوزه صنایع خلاق در بخش سلامت انتخاب شد. قرار است این محقق در این رویداد که از 16 تا 18 آبان ماه 1400 برگزار می گردد، مورد تقدیر قرار گیرد.

این مخترع ایرانی سال 2018 در کنگره توسعه کارآفرینی دنیا اسلام (MWEDA) در مالزی پیروز به اخذ جایزه بهترین نوآوران (Excellent Innovators Awards) و در سال 1398 پیروز به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور شده بود.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "اتوماتیک آنتی باکتریال نانویی ساخت ایران عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوماتیک آنتی باکتریال نانویی ساخت ایران عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید