آنکارا: ماکرون شیوه فاشیست ها را علیه مسلمانان در پیش گرفته است

به گزارش نیلی ابزار، ریاست جمهوری ترکیه در پی مواضع ضد اسلامی رئیس جمهور فرانسه گفت که ماکرون با انگیزه های سیاسی شیوه فاشیست ها را علیه مسلمانان در پیش گرفته است.

آنکارا: ماکرون شیوه فاشیست ها را علیه مسلمانان در پیش گرفته است

به گزارش گروه سیاسی نیلی ابزار، فخر الدین الطون رئیس اداره ارتباط ریاست جمهوری ترکیه در صفحه توئیتر خود با انتقاد از اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت های اجرا شده در این کشور به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت که ماکرون شیوه فاشیستی را علیه مسلمانان در پیش گرفته است.

رئیس اداره ارتباط ریاست جمهوری ترکیه نوشت: اظهارات ضد اسلامی رئیس جمهور فرانسه نشان دهنده رویکرد سیاسی جدید و ناامید کننده اروپا است.

فخرالدین الطون اضافه نمود: ماکرون سرسختانه تلاش می کند تا رهبری اروپا را در دست بگیرد و اسلام هراسی و نفرت را تبلیغ کند و رجب طیب اردوغان را مورد هجمه خود قرار داد.

وی شرح داد: ماکرون نه تنها تبعیض علیه مسلمانان را در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی تبلیغ می کند، بلکه از این طریق بری تحقق اهداف سیاسی خود تلاش می کند. رئیس جمهور فرانسه سناریوی قدیمی فاشیسم را که یهودیان اروپا را هدف قرار داده است، دنبال می کند.

رئیس اداره ارتباط ریاست جمهوری ترکیه گفت: ما باید به مجازات چنین شخصیت های غیر مسئولی روی بیاوریم. سیاستمدارنی چون ماکرون از هر فرصتی برای محکوم کردن دیانت ها استفاده می کنند تا با آن بر شکست های خود در عرصه سیاست داخلی سرپوش بگذارند.

رئیس جمهور فرانسه اخیرا با اعلام حمایت خود از نشریه هایی که کاریکاتورهای موهن علیه مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام (ص) منتشر کرده اند، گفت که مانع این کار آنها نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنکارا: ماکرون شیوه فاشیست ها را علیه مسلمانان در پیش گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنکارا: ماکرون شیوه فاشیست ها را علیه مسلمانان در پیش گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید