26 پروژه همزمان با هفته دولت در انزلی افتتاح می گردد

به گزارش نیلی ابزار، عبدالصمد صفرنژاد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این پروژه ها توسط 10 دستگاه اجرایی و با صرف اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: بیشترین اعتبار صرف شده در بخش شهری مربوط به شهرداری در پروژه آزادسازی خیابان تکاوران و در بخش شهرستان مربوط به پروژه تامین آب آشامیدنی ناحیه دو غرب شهرستان انزلی است.

26 پروژه همزمان با هفته دولت در انزلی افتتاح می گردد

وی میزان اعتبارات اختصاص یافته به انزلی در سال 93 را 26 میلیارد و 400 هزار تومان بیان کرد و افزود: برای شهرستان گردشگرپذیر انزلی که آوازه گردشگری بین المللی دارد این اعتبارات ارقامی نیست که بتواند مسائل ریشه ای شهرستان را حل نماید و نسبت به سال گذشته 30 درصد نیز کاهش یافته است.

صفرنژاد با بیان اینکه تمام سعی مسئولان برای رساندن انزلی به صندلی واقعی آن است، گفت: متاسفانه فقط در تعاریف می شنویم که انزلی مهمترین شهر استان بعد از رشت است اما در عمل اینگونه نبوده و باید نگاه مسئولان به انزلی بر اساس تعرفه های معقول باشد.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه استاندار از انزلی بیان نمود: بعضی از مسائل انزلی ریشه در گذشته دارد و اگر دستگاه های اجرایی به موقع به وظایفشان عمل نکنند و کارها را به عهده دیگران بگذارند شرایط اسفباری در شهرستان به وجود خواهد آمد.

فرماندار انزلی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که اقدامات در دست اجرا در انزلی به ثمر برسد، چهره شهرستان در کوتاه ترین زمان ممکن دگرگون شده و می تواند تا حدودی انزلی را به صندلی واقعی خود برساند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "26 پروژه همزمان با هفته دولت در انزلی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 پروژه همزمان با هفته دولت در انزلی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید