170نیروی پسماند شهرداری قزوین برای مقابله با سیل، آماده باش هستند

به گزارش نیلی ابزار، مهدی امینی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با توجه به بارش های شدید روزهای آینده و احتمال بروز سیلاب بیش از 2 هزار کیسه ماسه و نمک در مخازن مخصوص سطح شهر جانمایی شده است.

170نیروی پسماند شهرداری قزوین برای مقابله با سیل، آماده باش هستند

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، از انجام عملیات پاک سازی خیابان ها و معابر سطح شهر قزوین هم خبر داد و یادآور شد: به دنبال ورود سامانه بارشی به شهر قزوین و بارش برف، نیروهای این سازمان در اسرع وقت و با تمام توان در آماده باش کامل هستند.

وی مطرح نمود: در انجام این عملیات، 8 دستگاه کامیون برف روب، 5 دستگاه نمک پاش مکانیزه و 13 دستگاه کامیون و نیسان وانت نمک پاش دستی در سطح شهر به کار گرفته شده است.

امینی افزود: 15 مورد آب گرفتگی در ساعات اولیه پس از بارش مرتفع شد که از جمله آنها می توان به رفع آب گرفتگی در شهرک عارف، کمربندی جمهوری و خیابان طالقانی اشاره کرد.

وی گفت: با اقدامات اجرا شده توسط سازمان مدیریت پسماند بیش از 2 هزار کیسه ماسه و نمک در پل های غیر هم سطح، تقاطع ها و معابر در مخازن مربوطه جانمایی شده است که در صورت لزوم به کار گرفته خواهد شد.

امینی شرح داد: کیسه های ماسه و نمک همچنین در بین مدارس، بیمارستان ها، مساجد و مکان های عمومی توزیع شده است.

امینی یادآور شد: بیش از 170 نفر نیروی نظارتی و کارگری در سطح شهر در حال آماده باش برای خدمات رسانی هستند و تمامی پمپ های آب کش آینده سر نیز در مکان های بحران خیز مستقر شده است.

وی افزود: تمام ماشین آلات و نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در حال آماده باش کامل است و در صورت بروز حادثه و آب گرفتگی وارد مأموریت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "170نیروی پسماند شهرداری قزوین برای مقابله با سیل، آماده باش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "170نیروی پسماند شهرداری قزوین برای مقابله با سیل، آماده باش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید