10 تا از عجیب ترین راز های حل نشده در اینترنت

به گزارش نیلی ابزار، بیشتر مسائل در اینترنت با پاسخ همراه هستند، اما 10 راز عجیب حل نشده وجود دارد که در این گزارش به آن می پردازیم.

10 تا از عجیب ترین راز های حل نشده در اینترنت

به گزارش باشگاه نیلی ابزار، به نقل از unbelievable-facts، در عصر دیجیتال امروز، اینترنت برای همه سوالات ما پاسخی دارد. اگر دنبال هر اصطلاح یا معمایی بگردیم حتما راه حلی پیدا می کنیم.

میلیون ها وب سایت و انجمن وجود دارد که دانش فراوانی را در اختیار ما قرار می دهند. اما با این حال، معما هایی وجود دارد که حتی اینترنت هنوز نتوانسته آن ها را حل نماید و کاربران اینترنت سال ها است که در پی پاسخ هستند. در ادامه به معرفی 10 مورد از عجیب ترین معما های اینترنتی حل نشده می پردازیم.

بیت کوین

مردی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو ارز دیجیتال بیت کوین را در سال 2009 راه اندازی کرد. بعضی از کاربران اینترنت حدس هایی را درباره او مطرح کردند. یکی از آن ها این بود که به جای یک مرد، ممکن است یک گروه کامل پشت این کار باشند. ساتوشی ناکاموتو نام مستعار خالق بیت کوین است.

او بعلاوه اولین پایگاه داده بلاک چین را ابداع کرد. در زمان راه اندازی آن در سال 2009، حساب ساتوشی ناکاموتو 50 بیت کوین داشت. در دسامبر 2017، ارزش این بیت کوین ها به 19 میلیارد دلار افزایش یافت. ماجرا های بسیاری برای یافتن ناکاموتو واقعی پیش آمده، اما جستجو همچنان ادامه دارد.

معمای عمومی

معمای عمومی یک معمای حل نشده است که همراه با پیغام های رمزآلود در اینترنت ارسال شده است. کاربری به نام Publius این پیغام ها را ارسال نموده است.

معما مربوط به آلبوم The Division Bell پینک فلوید بود. این کاربر قول داده بود که هرکس این معما را حل نماید جایزه می گیرد. گروه پینک فلوید هر گونه ارتباط با این معما را تکذیب کرد و این هنوز یک معمای حل نشده است.

پازل Cicada 3301

یک سازمان، سه پازل را در اینترنت منتشر کرد. این پازل 60 صفحه ای همه را گیج کرد. آنقدر پیچیده بود که هنوز کسی نتوانسته این معما را حل نماید.

بعضی گفتند که این یک ابزار استخدام برای CIA یا NSA است. دیگران پیشنهاد کردند که این یک بازی واقعیت جایگزین است. هیچکس در خصوص مرد یا شرکتی که پشت این پازل ها قرار گرفته است چیزی نمی داند.

آخرین پازل در سال 2014 در توییتر منتشر شد. پازل سوم Cicada 3301 یکی از پربحث ترین ها در بین کاربران اینترنت است. در حالی که دو پازل اول در عرض یک سال حل شدند، هنوز کسی نتوانسته است پازل سوم را حل نماید. پس از سال 2014 نیز، به جز چند پیغام، هیچ پازل جدیدی در فضای مجازی منتشر نشد.

ویدئوی 11 B-X-1371،

11 B-X-1371 یک ویدیوی وایرال است که به GadgetZZ، وبلاگ فناوری سوئد ارسال شده است. آن ها آن را در سال 2015 منتشر کردند. این ویدئو تصویر فردی را با لباس پزشک طاعون به تصویر می کشید. او در یک ساختمان متروکه قدیمی ایستاده بود.

GadgetZZ، شرح داد که این ویدئو را در یک DVD ارسال شده از لهستان دریافت نموده است. کاربران اینترنت با استفاده از یک طیف نگار، پیغام های وحشتناکی را از این ویدیو کشف کردند.

یکی از این تصاویر حاوی پیغام شما در حال حاضر مرده اید بود، در حالی که تصویر دیگری جمجمه انسانی را با شخصیت های عجیب و غریب در اطراف آن نشان می داد. مردی با نام مستعار، پارکر وارنر رایت، ادعا کرد که او این ویدئو را ساخته است.

او شواهد کمی مانند عکس های ماسک، روپوش و دستکش های استفاده شده در ویدئو ارائه کرد. او بعلاوه عکس هایی از دی وی دی هایی را که پست نموده بود نشان داد.

با این حال، او هرگز هویت خود را فاش نکرد. بعضی از کاربران گفتند که او یک کلاهبردار بوده است، اما تا الان چیزی ثابت نشده است.

متون Markovian Parallax Denigrate

Markovian Parallax Denigrate مجموعه ای از متون غیرقابل شرح است که در سال 1996 در Usenet ارسال شده است. یک کاربر ناشناس صد ها پیغام را به صورت آنلاین ارسال نموده است.

کاربران در ابتدا این موارد را به عنوان هرزنامه رد کردند. بعدها، بعضی از کاربران یوزنت این فرضیه را مطرح کردند که این کلمات یک کد مخفی یا کد مکان ایستگاه های جنگ سرد هستند.

البته علیرغم کوشش های متعدد برای شکستن پیغام ها، هیچکس نتوانسته هیچ نوع معنای پنهانی را در آن ها تشخیص دهد.

مرموزترین آهنگ اینترنت

مرموزترین آهنگ اینترنت در سال 1984 منتشر شد. این یک پدیده اینترنتی وایرال است. کاربران اینترنت کوشش های مشترکی را برای یافتن منشأ این آهنگ انجام داده اند، اما با وجود تئوری های متعدد، هنوز پاسخی در دست نیست.

گذرگاهی در غار

در یک وب سایت، مردی به نام تد درباره گذرگاهی در یک غار بکر واقع در مکانی ناشناخته در ایالات متحده پست گذاشت. او تجربیات عجیب خود را در غار به اشتراک گذاشت، اما هرگز هویت واقعی خود را فاش نکرد. به گفته بعضی افراد، این فقط یک داستان تخیلی بود. با این حال، هیچکس به طور قطع راز این داستان را نمی داند.

ناپدید شدن زن کره ای

یک زن کره ای با نام اینترنتی Chip-Chan زندگی خود را در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته در اینترنت پخش زنده کرد. اما ناگهان، یک روز او پخش زنده را متوقف کرد.

هیچکس نمی دانست چه اتفاقی برای او افتاده است. در حالی که بعضی ادعا می کردند که او یک زن بیمار روانی است، بعضی دیگر احساس می کردند ویدیو های او بخشی از یک پروژه هنری بوده است. با این حال مثل موارد قبلی، در این پرونده نیز هنوز چیزی ثابت نشده است.

سرقت قبر برای احمق ها

یکی از کاربران اینترنت ویدئویی با عنوان سرقت قبر برای احمق ها را در اینترنت منتشر کرد. این ویدئو مرد جوانی را نشان می داد که پشت دوربین با دوستانش صحبت می کرد و در سرتاسر ویدئو یک جمجمه انسان را در دست داشت و نکاتی برای دزدی از قبر ها ارائه می کرد. هنوز هیچکس نتوانسته این مرد را شناسایی کند.

دروازه بهشت

دروازه بهشت یک فرقه آمریکایی درباره بشقاب پرنده و در نزدیکی سن دیگو، کالیفرنیا مستقر بود. پلیس در سال 1997، 39 نفر از اعضای این گروه را در خانه ای، مرده پیدا کرد که طبق باور های عجیب آن ها، برای سوار شدن به فضاپیمای فرازمینی خودکشی کردند.

البته تقریباً 24 سال بعد، وب سایت فرقه هنوز کار می نماید. هیچکس نمی داند افرادی که وب سایت را اداره می نمایند چه کسانی هستند.

منبع: فرارو

به "10 تا از عجیب ترین راز های حل نشده در اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از عجیب ترین راز های حل نشده در اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید