کمالوند: اولویت ما لیگ برتر است

به گزارش نیلی ابزار، سرمربی پارس جنوبی جم امیدوار است شرایطی پیش بیاید که زمان بیشتری تیمش در جم حضور داشته باشد و اردوها و تمرین های خود را در این شهر برگزار کند.

کمالوند: اولویت ما لیگ برتر است

به گزارش نیلی ابزار، فراز کمالوند در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی گفت: بازی لیگ برتر با جام حذفی فرق دارد. در بازی فردا ما 9 بازیکن خود استراحت دادیم به این خاطر که دو بازی سنگین داشتیم و مسائل آب و هوایی موجب شد بازیکنان خسته شوند و به همین دلیل از بازیکنانی استفاده می کنیم که کمتر بازی می نمایند.

او ادامه داد: ما در این بازی مصدوم نداریم اما باید از بقیه بازیکنان استفاده کنیم و باید ببینم که اگر در روند بازی ها، بازیکن اصلی تیم نتواند بازی کند، جایگزین او می تواند جای او را پر کند یا خیر. توانایی این را نداریم که در دو جام بجنگیم. اولویت ما مسابقات لیگ برتر است اما این به این معنی نیست که تیم ما در بازی فردا باید بد نتیجه بگیرد. بازیکنانی که فردا بازی می نمایند، اگر می خواهند در تیم بازی نمایند، بهترین فرصت دیدار فرداست.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه اضافه کرد: امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام گردد چون با تراکتوری که در هفته بعد بازی داریم یک روز کمتر استراحت می کنیم. ما الان 12 روز است که در جم حضور داریم. تیمی که یک روز می آید و بازی می نماید، خیلی این گرما را احساس نمی نماید اما تیمی که مدام در یک شرایط آب و هوایی گرم باشد، تاثیرگذار است. البته شاید این ادامه دار شدن روند گرما بی حکمت نباشد و برای بهتر شدن کیفیت خرما باشد!

کمالوند اعلام کرد: ما تا روز چهارشنبه در جم حضور داریم و می خواهیم بیشتر در جم بمانیم چون فکر نمی کردم جمع خوب و طرفداران خوبی داشته باشیم. مردم جم انسان های خونگرمی هستند و ما از شرایط راضی هستیم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بیشتر در کنار مردم جم باشیم. یک مقداری زمان بگذرد، شرایط جم بهتر می گردد چون در پاییز و زمستان هوای تهران سرد است و جم بهترین شرایط را دارد. ما در جم تنها یک زمین تمرین احتیاج داریم چون زمین شماره یک ورزشگاه را اگر بخواهیم همینطور استفاده کنیم از کیفیتش کم می گردد. برای استفاده از زمین شماره دو هم که باید از هفت خوان رستم بگذریم و گویا قرار است تیم های پایه در آن بازی نمایند. اگر این مسائل حل گردد، کار راحت تر خواهد بود. من در مدتی که در فوتبال ایران مربی گری کردم، در بیشتر شهرهای ایران مربی بودم و به جای خاصی علاقه ندارم اما شرایط در جم برای تمرین بهتر خواهد بود.

او اضافه کرد: از مسئولان می خواهم در مسائل مختلف باشگاه از جمله زمین و محل اسکان تیم همکاری های لازم را داشته باشند. اگر این اتفاقات بیفتد، شرایط بهتر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمالوند: اولویت ما لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: اولویت ما لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید