چشمه نیلبرگ یکی از جاذبه های طبیعی استان گلستان است

به گزارش نیلی ابزار، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، چشمه نیلبرگ یکی از جاذبه های طبیعی استان گلستان است.

چشمه نیلبرگ یکی از جاذبه های طبیعی استان گلستان است

یکی از جاذبه های بی نظیر و زیبای رامیان یعنی جنگل و چشمه نیلبرگ در این شهر واقع شده است. منظره های که آبهای روان چشمه نیلبرگ در دل این جنگل انبوه خلق نموده، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. در جاهایی از جنگل نیلبرگ، انشعابات این چشمه به یکدیگر رسیده و در جایی دیگر با رسیدن به پستی و بلندی ها، آبشارهای کوچک و تماشایی را خلق می نمایند. منظره ها سیری ناپذیر نیلبرگ به همراه زمزمه زیبای طبیعت هوش از سر هر بیننده ای بیرون نموده و دلهایشان را آرام می نماید. در امتداد چشمه نیلبرگ، آبشارهای کوچک و بزرگی از میان صخره و پستی بلدی ها بیرون زده و باعث ایجاد محیطی مطبوع و هوایی دلنشین می شوند.

هیجان سفر به چشمه نیلبرگ از جاده های خاکی آن شروع می گردد؛ جاده های پنهان شده در میان درختان تنومند و نمایان شدن زمین های کشاورزی از میان آنها. نیلبرگ رامیان در تمامی فصل های سال چهره های متنوع و چشم نوازی را به نمایش میگذارد و در تمامی روزهای سال پذیرای گردشگران بسیاری با سلیقه های متنوع است. راههای رسیدن به جنگل و چشمه نیلبرگ پیمودن جاده های خاکی بوده که بیشتر مورد استفاده کشاورزان و وسایل نقلیه کشاورزی است.

منبع: همگردی

به "چشمه نیلبرگ یکی از جاذبه های طبیعی استان گلستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه نیلبرگ یکی از جاذبه های طبیعی استان گلستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید