پلیس جنجال جدید سوپرماریو را آنالیز می نماید

به گزارش نیلی ابزار، خبرنگاران: مهاجم ایتالیایی قرمزپوشان مرسی ساید به تازگی دست به اقدام جنجالی دیگری زده که زیر ذره بین پلیس انگلیس قرار گرفته است.

پلیس جنجال جدید سوپرماریو را آنالیز می نماید

به گزارش نیلی ابزار، اتفاقی که طرفداران لیورپول به هنگام عقد قرارداد میان تیم شان و ماریو بالوتلی از میلان نگران آن بودند رخ داد و جنجال آفرینی های مهاجم ایتالیایی آنها یکی پس از دیگری در حال رقم خوردن است.

سوپرماریو که دو هفته پیش در ملاقات محبت آمیز با تیم ولوهمپتون، با داور بازی وارد درگیری لفظی شدید شد، روز گذشته (یکشنبه) دوباره وارد حاشیه شد زمانی که منچستریونایتد، رقیب دیرینه تیمش را به خاطر شکست 5 بر3 برابر لسترسیتی مسخره کرد.

بالوتلی 24 ساله در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی در واکنش به باخت سنگین شیاطین سرخ در خانه حریف شان نوشت:منچستریونایتد... بلند بخندید!

پیامی که سوپرماریو نوشت با واکنش ها و پاسخ های زیادی همراه بود که بسیاری از آنها حذف شد هر چند تعدادی از آنها هم کپی و آرشیو شد. به دنبال این ماجرا پلیس مرسی ساید گفت که توهین های انجام شده به مهاجم لیورپول را که اکثر آنها نژادپرستانه بوده است، آنالیز خواهد نمود.

در پیامی که در صفحه اداره پلیس مرسی ساید در یکی از شبکه های اجتماعی قرار گرفته آمده است: تایید می کنیم که افسران ما در حال آنالیز اظهارات اهانت آمیزی هستند که خطاب به ماریو بالوتلی انجام شده است.

این نخستین باری نیست که سوپرماریو هدف توهین های نژادپرستانه قرار می گیرد و آخرین مورد آنها توهین هایی بود که به او پس از نمایش ضعیفش در جام جهانی 2014 شد.

1

منبع: تسنیم

به "پلیس جنجال جدید سوپرماریو را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس جنجال جدید سوپرماریو را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید