طرفداران نساجی به بازیکنان سایپا انگیزه می دهند

به گزارش نیلی ابزار، ابراهیم صادقی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش سایپا تهران برابر نساجی در جمع خبرنگاران درقائمشهر اضافه کرد: بازی سختی در پیش روداریم، ضمن اینکه مقابل طرفداران پرشور و خوب نساجی مازندران بازی خواهیم کرد.

طرفداران نساجی به بازیکنان سایپا انگیزه می دهند

وی ادامه داد، البته من به تیمم خیلی امیدوار هستیم و امیدواریم فرایند رو به رشدمان در بازی برابر نساجی هم حفظ گردد.

سرمربی تیم سایپا تهران گفت، که سایپا بعد از تساوی هفته گذشته برابر گل گهر در خانه حریف، فردا در یک بازی خارج از خانه دیگر در قائمشهر به مصاف نساجی می رود.

صادقی اضافه نمود، تمام تلاشمان این است که نتیجه خوبی بگیریم و برای اینکه بازی خوبی برابر این هواداران انجام بدهیم باید تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا حریفمان تیم قابل احترامی است و باز هم می گویم امیدوارم بازی خوبی ببینیم.

از بازی در قائمشهر خاطره خوبی دارم

سرمربی تیم سایپا تهران گفت، که من قبلاً با امیدهای سایپا با امیدهای نساجی در قائمشهر بازی کردم و همان موقع هم هواداران زیادی داشتند.

صادقی اضافه نمود: خاطره خوبی از بازی در اینجا دارم زیرا مهمترین شاخصه نساجی هوادارانش هستند اما این موضوع برای بازیکنان ما هم فرصت و انگیزه خوبی است که بهتر دیده شوند.

وی ادامه داد، نساجی فوتبال خوبی بازی می نماید ولی ما تیم خوب و جوانی هستیم و فرایند رو به رشدی داشتیم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه بگیریم. بازی مقابل تیم های پرهوادار جذاب است و برای ما که هوادار نداریم انگیزه ایجاد می نماید.

در تهران هوادارا ن استقلالی یا پرسپولیسی هستند

سرمربی تیم سایپا تهران در خاتمه به این نکته که تیمش هواداران خیلی کمی دارد، گفت: سایپا همواره تهران بوده و در تهران بیشتر هوادار استقلال و پرسپولیس هستند.

صادقی اضافه نمود: البته باشگاه در این زمینه فعالیت هایی داشته است اما در کل به همین خاطر است که باشگاه ما فلسفه اش بازیکن سازی است. شاید خیلی ها از قهرمانی ما راضی نشوند آنها می خواهند تیم های پرهوادار قهرمان شوند به همین خاطر سایپا بیشتر بازیکن ساز بوده تا دنبال کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

تیم های نساجی مازندران وسایپا تهران در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:30 عصر آدینه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می فرایند.

تا خاتمه هفته هفدهم این رقابتها نساجی مازندران با کسب 19 امتیاز در رده دهم و سایپا با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طرفداران نساجی به بازیکنان سایپا انگیزه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران نساجی به بازیکنان سایپا انگیزه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید