مکان هایی که دوستداران محیط زیست باید در آن اقامت نمایند

به گزارش نیلی ابزار، اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به محیط زیست خود اهمیت زیادی می دهید، باید با مکان هایی که مناسب برای اقامت دوستداران محیط زیست و هر کس که به طبیعت اهمیت می دهد، آشنا شوید.

مکان هایی که دوستداران محیط زیست باید در آن اقامت نمایند

بسیاری از افراد در سفر ترجیح می دهند تا شب را در یک خانه روستایی بگذرانند تا در لوکس ترین هتل شهر! شاید شما هم از جمله دوستداران یا فعالان محیط زیست باشید؛ در این مطلب به آنالیز برترین مکان ها برای اقامت دوستداران طبیعت و محیط زیست می پردازیم، اگر شما هم دوست دارید تا در سفر خود در دل طبیعت باشید، با ما همراه شوید.

هتل توپاس

هتل یا اقامتگاه توپاس در هانوی مرکز کشور ویتنام قرار گرفته است. این هتل از دسته هتل های هماهنگ با محیط زیست است که در دل طبیعت قرار گرفته است و گونه های زیستی متفاوتی در این ناحیه یافت می گردد.

هتل حواس شش گانه زیل پاسیون

هتل حواس شش گانه زیل پاسیون در جمهوری سیشل در اقیانوس هند قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می توانید از پارک ملی دریایی ایل کوکو تماشا کنید.

کمپ طبیعی سامپی

اگر دوست دارید با صدای حیوانات از خواب بیدار شوید، کمپ سامپی در سوئد یکی از برترین گزینه ها برای شما است. با زندگی چندروزه در اتاق های این کمپ، با شیوه زندگی بومیان منطقه آشنا می شوید.

کورال کایا (خانه های مرجانی)

کورال کایا اقامتگاهی در کشور بلیز در آمریکای مرکزی است. این اقامتگاه طبیعی سال گذشته با حضور فرانسیس فورد کاپولا افتتاح شد. اقامت در این خانه های مرجانی تعطیلاتی خاطره انگیز خواهد بود.

لاپا رویس

مجموعه اقامتگاه لاپا رویس، در کاستاریکا مدت ها است که به عنوان نماد حفاظت از محیط زیست در جنگل های استوایی قرار گرفته است. در این اقامتگاه حیوانات متفاوتی به ملاقات شما می آیند و باید از آن ها با روی باز استقبال کنید!

براندو

اقامتگاه براندو در جزیره پلی نزی قرار گرفته است. جزایر پلی نزی گروهی از 1000 جزیره در اقیانوس آرام است که بخشی از قاره اقیانوسیه به شمار می آید. براندو اقامتگاهی لوکس است و بعلاوه محل مورد علاقه مارلون براندو بازیگر بوده است. نکته جالبی که در اقامتگاه یا هتل براندو وجود دارد، روش تامین انرژی است. در هتل براندو همه انرژی ها پاک است و از انرژی خورشید و باد تامین می گردد.

کمپ دوبا

کمپ دوبا در آفریقا یکی از برترین کمپ ها برای گذراندن تعطیلات در دل طبیعت است. اگر شما هم به گذراندن شب در دشت پهناور علاقه دارید، کمپ دوبا برترین گزینه است.

جتوینگ ویل یوآنا

جتوینگ ویل یوآنا در سریلانکا از محبوب ترین اقامتگاه ها در دل طبیعت است.

هتل تاسارا کومبا

هتل تاسارا کومبا در ماداگاسکار، اقامتگاهی مناسب کوهنوردان و ورزشکاران است که طبیعتی بکر و وحشی دارد.

مهمانخانه شاهزاده ولز

مهمانخانه شاهزاده ولز در ترانسیلوانیا در رومانی و جنوب و شرق کوهستان کارپیتان است. این مهمانخانه در دل کوهستان یکی از زیباترین جاذبه های رومانی است که هر دوستدار طبیعتی را جذب می نماید.

کریستر اند ویلا

اقامتگاه کریستر در روستاهای یونان، تجربه زندگی روستایی را به شما می دهد، این اقامتگاه در قله کوه قرار گرفته است و با طبیعت زیبایی احاطه شده است.

اقامتگاه فینبوس

در ناحیه کیپ فلور در آفریقای جنوبی، کلبه هایی با نام اقامتگاه فینبوس وجود دارد که اقامت در آن تعطیلاتی خاطره انگیز خواهد بود.

استانیکا لس پتررس

استانیکا لس پتررس در کشور آرژانتین قرار گرفته است و یکی از متفاوت ترین اقامتگاه های طبیعی است. شما در نزدیکی یکی از زیباترین آبشارهای آرژانتین اقامت دارید و در خانه ای گرم با محیطی محبت آمیز اقامت دارید.

اقامتگاه وال چاکابنو

اقامتگاه وال چاکابنو در شیلی، در قلب پارک پاتاگونیا قرار گرفته است. در نزدیکی این اقامتگاه منطقه حفاظت شده ای با مساحت 200000 هکتار قرار گرفته است.

نگواسی دوم

نگواسی درواقع یک اقامتگاه مرزی برای سربازان بوده و در منطقه مرزی شمال کنیا قرار گرفته است. این محل امروز تغییر کاربری داده و به یکی از زیباترین اقامتگاه های طبیعی تبدیل شده است.

کنکوردیا

کنکوردیا اقامتگاهی سازگار با طبیعت است که در جزایر ویرجین در آمریکا قرار گرفته است و برای تامین انرژی این اقامتگاه از صفحه های خورشیدی تعبیه شده بر روی سقف خانه استفاده می گردد.

ماناوا ریج

ماناوا ریج اقامتگاهی در تپه های شبه جزیره کورمندل در نیوزلند است که زندگی چندروزه در طبیعت با ماجراجویی را ترکیب نموده است.

هتل چللان

هتل چللان در پارک ملی بولیوی قرار گرفته است و یک اقامتگاه جالب و زیبا برای ماجراجویان است. با اقامت در چللان حوصله تان سر نمی رود، همواره چیزی برای اکتشاف در جنگل وجود دارد.

هتل سیررا گرند

هتل سیررا گرند یکی از هتل های لوکس نیومکزیکو است که مساحتی زیادی از بیابان های مکزیک را به خود اختصاص داده است. محیط زیست آمریکا در سال های گذشته کوشش های زیادی برای حفظ طبیعت این منطقه انجام داده است.

اقامتگاه او ریلی

اقامتگاه او ریلی در استرالیا یکی از برترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات خانوادگی است. آبشارهای طبیعی زیادی در نزدیکی این اقامتگاه قرارداد و با اقامت در آن هیچ وقت حوصله تان سر نمی رود.

میگه

میگه یکی از اقامتگاه های زیبا در دل طبیعت است که در جامائیکا قرار گرفته است.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com

به "مکان هایی که دوستداران محیط زیست باید در آن اقامت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی که دوستداران محیط زیست باید در آن اقامت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید