مشکل وضوح تصویر پایین کلکیسون متال گیر چند ساعته با یک دستکاری درست شد

به گزارش نیلی ابزار، یک مادساز به تازگی ابزار کوچکی را برای پورت های تازه متال گیر در قالب مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection منتشر نموده است که به آن ها امکان می دهد تا با رزولوشن 4K یا حتی زولوشن های دیگر اجرا شوند.

مشکل وضوح تصویر پایین کلکیسون متال گیر چند ساعته با یک دستکاری درست شد

علی رغم ادعاهای گیج کننده کونامی در چند ماه گذشته، بازیکنان پس از عرضه مجموعه متال گیر متوجه شدند که ریمسترهای اچ دی متال گیر سالید 2 و 3 هر دو با کیفیت 720p روی رایانه شخصی رندر می شوند که باعث می گردد تا تصویری تار در مانیتورهای با وضوح بالاتر 1440p یا 4K ایجاد گردد. با این حال، ماد ذکر شده که تقریبا 10 ساعت پس از در دسترس قرار گرفتن بازی ها در استیم منتشر شد، این مشکل را رفع می نماید و تنها 64.5 کیلوبایت حجم دارد.

با توجه به تصاویری که منتشر شده، تفاوت بسیار زیاد است و علت عدم انجام این کار به وسیله توسعه دهندگان معین نیست. با این حال این امکان وجود دارد که این تغییر رزولوشن بعضی از جلوه های بصری بازی را که به طور بسیار خاص پیرامون سخت افزار پلی استیشن 2 طراحی شده بودند، با مشکل روبرو کند. در ادامه می توانید تصاویر ذکر شده را مشاهده کنید. اسکرین شات سمت چپ با رزولوشن 4K گرفته شده است.

البته بعضی از این جلوه ها بصری قبلاً در فرآیند انتقال به پلی استیشن 3 در مجموعه اچ دی سال 2011 تغییر نموده بودند. در هر صورت پایبندی به این وضوح برای بازی های سه بعدی در سال 2023 همچنان یک انتخاب عجیب است، به خصوص وقتی که کونامی بعضی از قسمت های مشکل دار مجموعه اچ دی را رفع نموده است.

البته لازم به ذکر است که ماد ذکر شده ظاهراً باعث ایجاد بعضی از مسائل رابط کاربری در متال گیر سالید 2 می گردد و قبل از آنالیز دقیق دو بازی از نظر مسائل احتمالی به وجود آمده با دیگر جلوه های بصری به خاطر تغییر رزولوشن، این مشکل سریع حل نخواهد شد. در هر صورت عرضه نسخه اولیه این ماد آن هم در ساعات ابتدایی انتشار بازی نشان می دهد که کونامی به مقدار کافی روی این مجموعه زمان و بودجه نگذاشته است.

برای استفاده از ماد ذکر شده می توانید به این نشانی مراجعه کنید.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشکل وضوح تصویر پایین کلکیسون متال گیر چند ساعته با یک دستکاری درست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل وضوح تصویر پایین کلکیسون متال گیر چند ساعته با یک دستکاری درست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید