مستند هیدئو کوجیما بهار سال آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش نیلی ابزار، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، مستند هیدئو کوجیما با عنوان Connecting Worlds در بهار سال آینده به وسیله دیزنی پلاس در سرتاسر دنیا منتشر خواهد شد.

مستند هیدئو کوجیما بهار سال آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

گفته شده که این مستند نوید یک سفر خلاقانه به فکر یکی از نماد های صنعت بازی های ویدیویی را داده و به ما بینشی نادر از فرآیند خلاقانه ساخت بازی به وسیله این کارگردان مشهور ارائه می دهد. بسیاری از چهره های مشهور در این پروژه مشارکت داشته که از بین آن ها می توان به نورمن ریدس (Norman Reedus) و گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) اشاره نمود که در ساخت بازی دث استرندینگ با کوجیما همکاری داشته اند.

این مستند که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم Tribeca در نیویورک در ماه ژوئن داشت، در بهار آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. در تریلر کوتاهی که از این مستند منتشر شده، ریدس کار با کوجیما را مانند قدم گذاشتن در کارخانه شکلات سازی Willy Wonka با خود ویلی وانکا تشبیه نموده است. در همین حال یکی از متون تریلر کوجیما را به عنوان اولین نویسنده بازی های ویدیویی اعلام می نماید. می توان گفت که این مستند تجربه کوجیما از تاسیس استودیوی کوجیما پروداکشنز و بعلاوه فرآیند ساخت بازی خاص او را پوشش می دهد.

لازم به ذکر است که کوجیما در حال حاضر روی دومین نسخه از سری دث استرندینگ و بازی OD کار می نماید. همانطور که احتمالا می دانید، اولین نسخه از سری ذکر شده با واکنش های ضد و نقیضی روبرو شد و باید دید که دنباله آن که حتی جاه طلبانه تر از اولین نسخه به نظر می رسد، به چه سرانجامی دچار خواهد شد.

در این میان بازی ترسناک OD که با همکاری جوردن پیل (Jordan Peele)، کارگردان آثاری ترسناک و پیروز نظیر Get Out و US، ساخته می گردد، اثری است که به صورت انحصاری برای ایکس باکس توسعه داده می گردد و کوجیما آن را به عنوان یک بازی، یک فیلم و در عین حال شکل جدیدی از رسانه توصیف نموده است.

در ادامه می توانید تریلر رسمی مستند هیدئو کوجیما را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "مستند هیدئو کوجیما بهار سال آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند هیدئو کوجیما بهار سال آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید