مدل چهارم Galaxy S10 هم رؤیت شد

به گزارش نیلی ابزار، مدل چهارمی که منتسب به مدل 5G گوشی Galaxy S10 است، بالاخره در فضای مجازی رؤیت شد.

مدل چهارم Galaxy S10 هم رؤیت شد

به گزارش خبرنگار ، تا به حال سه شماره مدل منتسب به مدل های مختلف Galaxy S10 به شماره های SM-G970، SM-G973 و SM-G975 دیده شده اند که مربوط به مدل های Galaxy S10 Lite، S10 و +S10 خواهند بود. به تازگی مدل چهارمی هم در فضای مجازی رؤیت شده که همه را غافلگیر نموده است.

شماره مدل جدیدی که در فضای مجازی دیده شده، SM-G977 است و خود این مدل هم به سه حالت مختلف دسته بندی شده که اولین مدل با شماره SM-G977U برای آمریکا و دومین مدل با شماره SM-G977N برای کره جنوبی در نظر گرفته شده است. شماره مدل SM-G977F از این گوشی برای اروپا تا به حال دیده نشده که نشان می دهد مدل چهارم مانند سه مدل اصلی Galaxy S10 در مرحه توسعه به سر نمی برد.

احتمال زیادی وجود دارد که شماره مدل تازه رؤیت شده در فضای مجازی به مدل 5G گوشی Galaxy S10 تعلق داشته باشد که شرکت سامسونگ در حال کار کردن روی آن است و همچنین شرح می دهد که چرا مدلی برای اروپا در نظر گرفته نشده است. سازگاری بین شبکه های 5G به یک مسئله مهم تبدیل خواهد شد که محتمل است اروپا از این نسل اینترنت عقب بماند. با این حال به نظر می رسد تا زمانی که این گوشی ها یعنی گوشی های پشتیبانی کننده از نسل پنجم اینترنت آماده نشوند، نسل پنجم اینترنت توسط ارائه دهندگان سرویس اینترنت آماده نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدل چهارم Galaxy S10 هم رؤیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل چهارم Galaxy S10 هم رؤیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید