محل شلیک اژدر اتمی روسیه ، پوسایدون خانه پیدا کرد

به گزارش نیلی ابزار، روسیه زیردریایی کلاس اسکار را با بروزرسانی آماده حمل سلاحی آخرالزمانی می کند که بر اساس ادعاهای مطرح شده می تواند ساحل دشمن را زیر امواج سونامی رادیواکتیو مدفون می کند.

محل شلیک اژدر اتمی روسیه ، پوسایدون خانه پیدا کرد

به گزارش نیلی ابزار ، زیردریایی ایرکوتْسْک (اَرخی) از جمله زیردریایی های کلاس اسکار است که در دهه 1980 میلادی در شوروی تولید شدند. این زیردریایی که چند دهه از عمرش می گذرد برای بروزرسانی لنگر انداخته بود تا و برای حمل اژدر آخرالزمانی روسیه تغییر پیدا کند.

دیمیتری کیسلیوف مجری مشهور روس اوایل سال 2022 مدعی شده بود که این سلاح خوفناک می تواند امواج وحشتناکی با ارتفاع بیش از 100 متر از آب های رادیواکتیو ایجاد کند.

این مجری مدعی شده است که قدرت اژدر اتمی پوسایدون می تواند به 100 مگاتن برسد که عددی دیوانه وار بزرگ است. برای مقایسه بد نیست بدانید که بمب اتمی هیروشما 7 هزار بار ضعیف تر از این عدد بود و چنان صحنه وحشتناکی خلق کرد.

تصویر منتسب به اژدر پوسایدون

برخی کارشناسان البته با ادعای 100 مگاتنی بودن قدرت پوسایدون چندان موافق نیستند و آن را اغراق شده می دانند.

حالا با بروزرسانی زیردریایی ایرکوتسک برای حمل این اژدر به نظر می رسد که شناور مناسب این اژدر غول پیکر نیز پا به میدان می گذارد. برای حمل این اژدر اتمی طول بدنه زیردریایی افزایش یافته و به بیش از 180 متر رسیده است.

در این بروزرسانی زیردریایی اتمی ایرکوتسک به سیستم های نو ناوبری، تجیهزات ارتباطی و الکترونیک و سونار مجهز می شود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "محل شلیک اژدر اتمی روسیه ، پوسایدون خانه پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محل شلیک اژدر اتمی روسیه ، پوسایدون خانه پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید