فتحی: فردا درصد قابل توجهی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می گردد، با وکیل پروپیچ تماس می گیرند و او را تحریک می نمایند

به گزارش نیلی ابزار، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت مشکل اقتصادی این باشگاه رفع شده است و درصد قابل توجهی از رقم قرارداد اعضای تیم استقلال فردا پرداخت خواهد شد.

فتحی: فردا درصد قابل توجهی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می گردد، با وکیل پروپیچ تماس می گیرند و او را تحریک می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی نیلی ابزار، امیرحسین فتحی درباره شرایط مالی تیم فوتبال استقلال و تهدید استراماچونی به کناره گیری از این تیم گفت: این حرف ها که می گویم تکراری است. مسائل مالی که وجود دارد دامن گیر ورزش کشور شده و مختص استقلال هم نیست، اما به همت هیئت مدیره و باشگاه از فردا مسائل مالی بچه ها حل می گردد و درصد قابل توجهی از قرارداد آنها پرداخت خواهد شد. امیدواریم استقلال را روز به روز بهتر از این ببینیم. همان طور که گفتم ان شاءالله فردا یا پس فردا شارژ مالی تیم شروع خواهد شد.

فتحی که با برنامه ورزش و مردم گفت وگو می کرد، در خصوص شعارهایی که طرفداران استقلال علیه او سر می دهند، توضیح داد: این مسائل از دید طرفداران واقعی باشگاه مخفی نخواهد بود. این یک جریان است. وقتی نتایج مطلوبی به دست می آید و باشگاه این قدر زحمت می کشد، ولی بازهم این شعارها سر داده می گردد، تعیین است که یک جریان است. با این حال امیدواریم با نتایجی که استقلال می گیرد شاهد روزهای خوبی باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط پرونده شکایت پروپیچ از این باشگاه نیز گفت: چند ماه پیش کار پرداخت طلب این بازیکن با یک لابی بسیار گسترده و با حضور بنده و علی خطیر، معاون ورزشی وقت باشگاه در سوئیس صورت گرفت. این کار برای اولین بار در دهه گذشته در فوتبال کشور انجام شد. کار بسیار بزرگی بود و فیفا پذیرفت، دو بار نامه زد و تأکید کرد این پول در بانک موجود است و مشکل موجود توسط واحد مالی فیفا در حال حل شدن است.

وی خاطر نشان کرد: حتی با پیگیری که ما انجام دادیم، یک راستا جدید باز کردیم برای سایر پرونده های باشگاه. به طور مثال برای پرونده جانواریو که آن هم از دوران گذشته به ما به ارث رسیده. فیفا در حال پذیرفتن است که از محل سپرده باشگاه این بدهی را پرداخت کند که این هم خبر خوبی است، ولی نمی دانم چرا همان جریانی که روی سکوهاست هر روز به این موضوعات دامن می زنند و با وکیل پروپیچ تماس می گیرند و او را تحریک می نمایند، اما بازهم اعلام می کنم طبق اعلام رسمی فیفا پرونده پروپیچ بسته شده است و خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند.

فتحی در انتها یادآور شد: از تمام طرفداران فهیم استقلال درخواست می کنیم تیم را تشویق و حمایت نمایند. قطعاً روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتحی: فردا درصد قابل توجهی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می گردد، با وکیل پروپیچ تماس می گیرند و او را تحریک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: فردا درصد قابل توجهی از قرارداد اعضای تیم پرداخت می گردد، با وکیل پروپیچ تماس می گیرند و او را تحریک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید