آغاز لیگ برتر فوتسال از دی ماه انصاف نیست، جاوید در مس می ماند

به گزارش نیلی ابزار، فرهاد فخیم در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره معین سقف بودجه برای تیم فوتسال مس و اینکه گفته می شد مهدی جاوید و حمید احمدی فصل بعد در مس نخواهند بود، گفت: جابجایی مس اجرا شده است. کار حضور درخشانی و احمدی در مس تمام شده است. مهدی جاوید هم به احتمال 90 درصد در مس می ماند.

آغاز لیگ برتر فوتسال از دی ماه انصاف نیست، جاوید در مس می ماند

وی اضافه نمود: یکسری اختلافاتی در شرکت مس وجود داشت که حل شده است. این هفته همه چیز معین می گردد و قرارداد بازیکنان هم ثبت خواهد شد. خدا را شکر با مدیریت آقایان در باشگاه و شرکت مس، مسائل حل شده است. تیم ما فصل بعد باید در جام باشگاه های آسیا حاضر باشد و همچنین باید در لیگ هم پرقدرت ظاهر گردد.

کاپیتان تیم فوتسال مس درباره رقم بالای قرارداد بازیکنانی چون جاوید و احمدی در مقایسه با دیگر بازیکنان که ممکن است باعث ایجاد اختلاف بین اعضای این تیم گردد، توضیح داد: بحث مطرح شده برای بودجه، ارتباطی به جاوید یا احمدی نداشت و در مجموع، بودجه باشگاه را شامل می گردد. ضمن اینکه قرارداد جاوید آنقدرها هم بالا نیست. جاوید در جریان این مسائل نبود و فکر می کرد موضوع بودجه فقط به او ارتباط دارد. ضمن اینکه مهدی یکی از بهترین های فوتسال ایران و آقای گل لیگ است. اگر او قرارداد خوب نبندد، چه کسی ببندد؟

فخیم در مورد شرایط محرومیت یک ساله علی افضل سرمربی تیم مس یادآور شد: فکر می کنم محرومیت افضل بخشیده شده است. اتفاقی که در فینال فصل قبل رخ داد را خیلی عظیم کردند. حق افضل این محرومیت نبود.

کاپیتان تیم فوتسال مس در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به سئوالی مبنی بر مخالفت تعدادی از باشگاه ها برای آغاز لیگ از مهرماه گفت: باشگاه هایی که می گویند لیگ از دی ماه آغاز گردد، همواره و در هر شرایطی مخالف برگزاری لیگ هستند. حرف من با این آقایان این است که اگر نمی توانید تیمداری کنید، کنار بکشید.

فخیم گفت: حتی بازیکنان تیم فوتسال همان شهرها هم خسته شده اند چون نه به آنها پول می دهند نه رضایتنامه. برخی از بازیکنان نزدیک به یک سال است که بازی نکرده اند. اینکه بخواهند لیگ را در دی ماه برگزار نمایند، انصاف نیست. بازیکنانی که تنها منبع درآمدشان فوتسال است باید از کجا پول بیاورند. چرا مدیران باشگاه ها فقط خودشان را می بینند؟

وی اضافه نمود: آغاز زودتر لیگ هم برای تیم ملی خوب است، هم باشگاه ها و هم بازیکنان. اگر قرار باشد لیگ را با 10 تیم هم برگزار نمایند، بهتر از این است که چنین مسائلی مطرح می نمایند. تیم هایی که پول ندارند، کنار بروند. متاسفانه هر سال همین داستان ها تکرار می گردد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در خاتمه با اشاره به حضور حسین طیبی در تیم فوتسال بنفیکا، گفت: حسین پسر بسیار خوب و با معرفتی است. او یکی از بهترین های فوتسال ایران است و افتخار می کنیم که نماینده خوبی از ایران در اروپا بوده است. حسین شایستگی اش را دارد و به خوبی خودش را با فوتسال اروپا هماهنگ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آغاز لیگ برتر فوتسال از دی ماه انصاف نیست، جاوید در مس می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ برتر فوتسال از دی ماه انصاف نیست، جاوید در مس می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید