فارس من، مدیران وزارت علوم برای آنالیز شرایط ناشی از ویروس کرونا تشکیل جلسه می دهند

به گزارش نیلی ابزار، امروز جلسه ای با حضور مسوولان وزارت علوم درباره آنالیز شرایط ناشی از بروز ویروس کرونا تشکیل می گردد. بعد از ظهر امروز وزارت بهداشت تکلیف تعطیلی دانشگاه ها و مدارس را روشن خواهد نمود.

فارس من، مدیران وزارت علوم برای آنالیز شرایط ناشی از ویروس کرونا تشکیل جلسه می دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی نیلی ابزار، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس خواهان تعطیلی دانشگاه ها برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا شده اند.

بنابر پیگیری خبرنگار از مسوولان وزارت علوم قرار است امروز جلسه ای در وزارت علوم درباره موضوع ویروس کرونا برگزار گردد.

علیرضا عبداللهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این باره به خبرنگار، گفت: امروز جلسه ای با حضور مسوولان وزارت علوم درباره آنالیز شرایط ناشی از بروز ویروس کرونا تشکیل می گردد.

یکی از موضوعات این جلسه آنالیز روش های آموزش غیر حضوری در دانشگاه ها در شرایط ویژه است.

وی درباره اینکه اعلام شده از روز شنبه فعالیت ها در کشور باید به حالت عادی بازگردد اما بعضی دانشجویان مخالف بازگشت به دانشگاه در این شرایط هستند و بعضی دانشجویان هم به شهرهای خود بازگشته اند و هنوز بلاتکلیف هستند، آیا در این جلسه درباره از سر گرفته شدن فعالیت واحدهای آموزشی تصمیمی اتخاذ خواهد شد، گفت: ابتدا اجازه دهید جلسه برگزار گردد و ببنیم در جلسه چه مواردی بیان می گردد و شرایط چگونه است، بعد از ظهر درباره نظرات احتمالی وزارت علوم در این باره اطلاع رسانی می کنیم.

بر اساس این گزارش سعید نمکی وزیر بهداشت دقایقی پیش گفته: رئیس جمهور موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را به وزارت بهداشت محول نموده و امروز ساعت 4 عصر در این خصوص جلسه برگزار می کنیم و تصمیم لازم را گرفته و اعلام می کنیم؛ درباره اعمال محدودیت ها در سیستم اداری و دولتی هم اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، مدیران وزارت علوم برای آنالیز شرایط ناشی از ویروس کرونا تشکیل جلسه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، مدیران وزارت علوم برای آنالیز شرایط ناشی از ویروس کرونا تشکیل جلسه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید