شورای نگهبان به لایحه بودجه ایراد گرفت

به گزارش نیلی ابزار، سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نظر شورای نگهبان راجع به لایحه بودجه 99 به مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

شورای نگهبان به لایحه بودجه ایراد گرفت

به گزارش نیلی ابزار، عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت:

پس از چند روز کار فشرده، نظر رسمی شورای نگهبان در قالب ایرادات شرعی، قانون اساسی و بعضی ابهامات به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

وی همچنین در توئیت دیگری از عقب افتادن دور دوم انتخابات مجلس اطلاع داد.

سخنگوی شورای نگهبان در توئیتر خود نوشت:

با توجه به شرائط کشور در مقابله با ویروس منحوس کرونا وزیر محترم کشور پیشنهاد تغییر زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس را از 29 فروردین به شهریور سال آینده داشت.

از دو تاریخ21 و 28 پیشنهاد شده، شورای نگهبان با تاریخ 21 شهریور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات موافقت نمود.

فارس نیز نوشت: سخنگوی شورای نگهبان از ارسال گزارش این شورا درباره لایحه بودجه سال 99 کل کشور به مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: لحظاتی پیش جلسات شورای نگهبان برای آنالیز مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 کل کشور درباره لایحه بودجه سال آینده به اتمام رسید.

وی افزود: پس از چند روز کار فشرده، نظر رسمی شورای نگهبان در قالب ایرادات شرعی، قانون اساسی و بعضی ابهامات دقایقی پیش به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

کدخدایی ادامه داد: البته شورای نگهبان ایراداتی از حیث شرعی و قانون اساسی نسبت به لایحه بودجه سال 99 واردکرده است که این ایرادات به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

سخنگوی شورای نگهبان بر همین اساس مطرح نمود: ایرادات شورای نگهبان عموماً از حیث مغایرت با قانون اساسی و یا شرع است و ما نیز در این رابطه براساس قانون عمل خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شورای نگهبان به لایحه بودجه ایراد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای نگهبان به لایحه بودجه ایراد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید