شافعیان: امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم

به گزارش نیلی ابزار، سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه گفت: لیگ سخت گذشت اما شرایط خوب بود و تیم هایی که حضور داشتند سطح لیگ را نسبت به سال گذشته بالاتر برده بودند.

شافعیان: امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی نیلی ابزار، نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتادسازه پس از فزونی تیمش برابر سپاهان گفت: بازی سنگینی داشتیم و چون برابر شهیدشاملی کازرون نتیجه را واگذار نموده بودیم، بچه ها چند روز اول بهم ریخته بودند ولی ریکاوری کردیم و برای این هفته روی بازی با سپاهان تمرکز کردیم و این تیم را بررسی کردیم و بچه ها به خوبی تکنیک ها را اجرا کردند.

وی در ادامه اضافه نمود: به تیم سپاهان خسته نباشید می گویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، امیدوارم در فینال هم یک بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال اشتادسازه در مورد ملاقات بعدی تیمش برابر شهید شاملی گفت: تمرینات و بررسی ها را برای بازی بعدی انجام دادیم قطعا بازی سختی داریم با توجه به اینکه یک بازی را به شهید شاملی کازرون واگذار کردیم و یک بازی را پیروز شدیم، هر دو تیم شرایط پایاپایی داریم. شاملی تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم .

وی در مورد شرایط لیگ برتر هندبال تاکید نمود: سال جاری لیگ متفاوتی بود و بعد از چند سال که همواره بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شد به صورت نیمه متمرکز برگزار گردید که شرایط خاص خودش را داشت. لیگ سخت گذشت اما شرایط خوب بود و تیم هایی که حضور داشتند سطح لیگ را نسبت به سال گذشته بالاتر برده بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی نیلی ابزار بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شافعیان: امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شافعیان: امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید