دو اتفاق مهم در آستانه جلسه هیئت رئیسه؛ نامه نگاری سراجی با شیخ سلمان و درخواست برای حضور نماینده AFC

به گزارش نیلی ابزار، دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در آستانه جلسه مهم هیئت رئیسه اقدام به نامه نگاری با رئیس AFC و دبیرکل فدراسیون کشورمان کردند.

دو اتفاق مهم در آستانه جلسه هیئت رئیسه؛ نامه نگاری سراجی با شیخ سلمان و درخواست برای حضور نماینده AFC

به گزارش خبرنگار ورزشی نیلی ابزار، در شرایطی که جامعه فوتبال منتظر برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در روز پنجشنبه، 28 بهمن ماه با دستور جلسه عزل رئیس فدراسیون و انتخاب سرپرست است، دو نامه نگاری مهم از سوی اعضای هیئت رئیسه صورت گرفت.

احسان اصولی، یکی از اعضای هیئت رئیسه در نامه ای به حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان حضور نماینده AFC در جلسه پیش روی هیئت رئیسه شده است.

بعلاوه مهرداد سراجی دیگر عضو هیئت رئیسه و از مخالفان شهاب الدین عزیزی خادم که اخیراً با محرومیتی شش ماهه از سوی کمیته اخلاق روبرو شده، در نامه ای خطاب به شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان رسیدگی به این موضوع شده و این سؤال را مطرح نموده که آیا این کار قانونی است یا خیر. مدیرعامل سایپا از شیخ سلمان خواسته به فدراسیون ایران اعلام کند که این رأی لغو گردد تا او بتواند در جلسه هیئت رئیسه شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دو اتفاق مهم در آستانه جلسه هیئت رئیسه؛ نامه نگاری سراجی با شیخ سلمان و درخواست برای حضور نماینده AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو اتفاق مهم در آستانه جلسه هیئت رئیسه؛ نامه نگاری سراجی با شیخ سلمان و درخواست برای حضور نماینده AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید