ساخت سالن 6 هزار نفری کرج در مراحل پایانی واقع شده است

به گزارش نیلی ابزار، خبرنگاران/البرز معاون استاندار و فرماندار کرج گفت: پروژه 6000 نفری انقلاب کرج در حال حاضر مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد و امیدواریم این پروژه هر چه سریعتر جهت استفاده جوانان به بهره برداری برسد.

ساخت سالن 6 هزار نفری کرج در مراحل پایانی واقع شده است

غفور قاسمپور در گفت و گو با نیلی ابزار، گفت: تاکید دکتر عبداللهی استاندارمحترم البرز بر این است تا پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان هرچه سریعتر به اتمام برسد .

فرماندار کرج گفت: یکی از پروژه های مهمی که در شهر کرج نیمه کار مانده، پروژه احداث سالن 6000 نفری انقلاب کرج است. در جلساتی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با مسئولین وزارت و ورزش برگزار گردید اعتبارات خوبی هم از منابع ملی و هم از منابع استانی برای ادامه تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

قاسمپور اضافه کرد: پروژه 6000 نفری انقلاب کرج در حال حاضر مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد و امیدواریم این پروژه هر چه سریعتر جهت استفاده جوانان به بهره برداری برسد.

معاون استاندار و فرماندار کرج در ادامه به مسابقه استقلال تهران و طرفدار اشاره نمود و گفت: تمامی مقدمات برای برگزاری این ملاقات به کار گرفته شد تا شهر کرج میزبان شایسته ای برای برگزاری این مسابقه باشد.

وی اعلام کرد: طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان، تیم طرفدارعلاقه مند به حضور در استان البرزاست تا با نام طرفدار البرز در مسابقات شرکت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساخت سالن 6 هزار نفری کرج در مراحل پایانی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سالن 6 هزار نفری کرج در مراحل پایانی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید