زمان بازگشت قدوس: شاید اواسط اردیبهشت

به گزارش نیلی ابزار، سامان قدوس آپادندیس خود را جراحی نموده و به همین دلیل 4 هفته دیگر نمی تواند برای امی ین بازی کند. زمان بازگشت او شاید اواسط اردیبهشت باشد.

زمان بازگشت قدوس: شاید اواسط اردیبهشت

قدوس 4 هفته دیگر برمی شود

یکی از اخبار تلخی که در تعطیلات نوروز منتشر شد، درباره سامان قدوس و جراحی آپادندیس بازیکن ایرانی امی ین فرانسه بود. هافبک- مهاجمی که به همین دلیل 5 بازی امی ین در لوشامپیونا را از دست داد. قدوس آخرین بار مقابل آنگرز در هفته بیست و نهم لیگ فرانسه در ترکیب امی ین نهاده شد و در بازی بعدی مقابل بوردو به دلیل انجام عمل جراحی غیبت داشت. دیداری که با تساوی بدون گل به انتها رسید.

قدوس که ابتدای فصل و با انتقالی در حدود 5 میلیون یورو اوسترسوند در لیگ سوئد را به مقصد امی ین و لوشامپیونا ترک کرد، حالا نمی تواند برای هفته های متوالی عصای دست پلیسیر- سرمربی امی ین- باشد. مربی باتجربه ای که در روزهای سخت فصل 2019-2018 لیگ فرانسه حساب ویژه ای روی ستاره ایرانی خود باز نموده بود. غیبت قدوس مقابل بوردو به چشم آمد و امی ین نتوانست در فاز تهاجمی روز موفقی را سپری کند. پیش بینی این است که امی ین در غیاب قدوس و بخصوص در خط حمله روزهای سخت و طاقت فرسایی را تجربه کند.

-

سامان قدوس احتمالا 4 بازی بعدی امی ین را نیز از دست خواهد داد. بازی هایی مقابل سنت آتین، دیژون، نانت و استراسبورگ. سامان تا هفته سی و چهارم لوشامپیونا غایب خواهد بود و تعیین نیست آیا در هفته سی و پنجم می تواند به ترکیب امی ین برشود یا نه. باشگاه امی ین با کسب 30 امتیاز از 30 بازی در رده هفدهم لیگ فرانسه نهاده شده و 7 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. به همین دلیل غیبت قدوس می تواند مشکل حادی برای این باشگاه کوچک به وجود بیاورد.

پزشکان امی ین، 1 می (11 اردیبهشت) را زمان بازگشت سامان قدوس به تمرینات این تیم اعلام نموده اند. بازی امی ین مقابل مونت پولیه در هفته سی و پنجم هم 4 می (14 اردیبهشت) برگزار خواهد شد و طرفداران این باشگاه امیدوارند که سامان در این بازی حضور داشته باشد. بازیکن ایرانی امی ین این فصل 22 بار در ترکیب این تیم نهاده شده، 1613 دقیقه در زمین بوده و 3 گل به ثمر رسانده است. به این آمار 4 پاس گل سامان قدوس را هم اضافه کنید تا ببینید او چقدر در بخش تهاجمی به امی ین یاری نموده است.

بعد از غیبت چند هفته ای در اواسط فصل و به دلیل حضور در جام ملت های آسیا، حالا پلیسیر مجبور است تیمش را بدون ستاره ایرانی به زمین بفرستد. اتفاقی که کام طرفداران، کادر فنی و بازیکنان امی ین را تلخ نموده و باعث شده تا بازی بدون بازیکن ایرانی شان را برای چند هفته دیگر تجربه نمایند.

2

منبع: ایران ورزشی

به "زمان بازگشت قدوس: شاید اواسط اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشت قدوس: شاید اواسط اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید