رونمایی از چهار کتاب در زنجان

به گزارش نیلی ابزار، امراله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: دو کتابی که در شهر هیدج رونمایی شد شامل کتاب های ترک های خیس و صائقه عشق بود که به قلم داود واعظی و سعید هادیلو نگارش شده بود.

رونمایی از چهار کتاب در زنجان

وی با اشاره به تربیت نویسندگان چیره دست در شهر هیدج اضافه نمود: این شهر از گذشته به واسطه داشتن علماء و اندیشمندانی چون ملا علی هیدجی، ملا محمد حکیم هیدجی و سایر عرفا و ادبای نام آشنا، شناخته شده است و هم اکنون نیز حضور و فعالیت پیشکسوتان فرهنگی در این شهر موجب توسعه فرهنگی و رشد ادبی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بعلاوه از رونمایی کتاب های لطف خورشید، و فصل لبخند در قیدار اطلاع داد و گفت: این کتاب ها نیز به وسیله شهرام رفیعی یکی از نویسندگان قدیمی و پرکار شهر قیدار نگارش شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب فصل لبخند به مناسبت روز ملی ادبیات کودک رونمایی شد، اضافه نمود: کتاب شعر فصل لبخند به تلاش حوزه هنری، در ابعاد خشتی و 20 صفحه مصور با تیراژ یک هزار به وسیله انتشارات دانشمند کوچک برای گروه سنی کودک و نوجوان نگارش شده است.

حسنی اضافه نمود: این کتاب برای گروه سنی(ج)؛ سال های آخر دبستان(9 تا 11سالگی) مناسب است، زیرا در این سنین کودک به مسائل انتزاعی واقف می گردد و مسائلی مانند صلح، بخشش، عشق و دوست داشتن را بهتر درک می نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در کتاب فصل لبخند شهرام رفیعی با 8 شعر داستان وار و به زبان بچگانه به وصف مهر و محبت اهل بیت و ائمه اطهار(ع) و مدح و ثنای آنان پرداخته و سیده کبری حسینی تصویرسازی آن را بر عهده داشته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رونمایی از چهار کتاب در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از چهار کتاب در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید