خسارت 300 میلیارد تومانی سیل به اسدآباد همدان

به گزارش نیلی ابزار، فرماندار اسدآباد با اشاره به خسارت های اخیر وارد شده به شهرستان ناشی از بارش شدید برف و باران و آبگرفتگی ها یادآور شد: بارش های سیل آسای چندروز گذشته 15 روستا را در محاصره خود قرار داد که در مجموع 300 میلیارد تومان به شهرستان به ویژه به بخش کشاورزی و اراضی کشاورزی، دامی و طیور و تاسیسات زیربنایی شهرستان خسارت وارد کرد.

خسارت 300 میلیارد تومانی سیل به اسدآباد همدان

به گزارش نیلی ابزار، کریم حمیدوند در اولین شورای اداری سال 98 اظهار کرد: سند توسعه شهرستان روز گذشته در استان به تصویب رسید که در این سند در برنامه ای 3 ساله در تمام ابعاد توسعه، اشتغال و زیرساخت های شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار از اختصاص 800 میلیون تومان برای مطالعه سد تغذیه مصنوعی هلور و آجین این شهرستان اطلاع داد و توضیح داد: سدهای مخزنی مصنوعی کوچک از هدررفت آب های ناشی از نزولات آسمانی جلوگیری نموده و باعث جذب در سفره های زیرزمینی می گردد که دشت اسدآباد به اجرای این دست از طرح ها احتیاج دارد.

حمیدوند در ادامه رونق فراوری را راهکاری برای مبارزه با تحریم دشمنان ایران اسلامی مطرح نمود و اضافه کرد:در بحث اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بعضی ادارات و بانکها تنگ نظری می نمایند که امیدواریم سال جاری در راستای اشتغال و جذب تسهیلات اشتغال زایی بیشتر ریسک نموده و میزان جذب سهمیه اشتغال شهرستان ارتقا یابد.

فرماندار، بیکاری شهرستان اسدآباد را 12 درصد بر شمرد و گفت: سامانه کارا به مدت 24 ساعت با پیگیری های صورت گرفته باز شد که به همین دلیل طی 24 ساعت 40 میلیارد تومان طرح توسط جهاد کشاورزی ،اداره صمت ،میراث فرهنگی وارد سامانه شد که این طرح ها بتوانند از اعتبارات کم بهره برای اشتغال استفاده نمایند.

در خاتمه دکتر همایی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان معرفی و از خدمات ارزنده رحمان سجادی مدیر سابق آموزش و پرورش تقدیر و تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خسارت 300 میلیارد تومانی سیل به اسدآباد همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 300 میلیارد تومانی سیل به اسدآباد همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید