توصیه سازمان جهانی بهداشت به افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بوده اند

به گزارش نیلی ابزار، سازمان جهانی بهداشت (WHO) اظهار داشت: افرادی که با بیماران مبتلا به کووید 19 ارتباط داشته اند باید آزمایش تست تشخیص کروناویروس انجام دهند.

توصیه سازمان جهانی بهداشت به افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بوده اند

به گزارش نیلی ابزار از ایسنا، پس از آنکه مسئولان سلامت در آمریکا بیان کردند افرادی که با بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 در ارتباط بوده اند لازم نیست تست تشخیص کروناویروس انجام دهند، سازمان جهانی بهداشت بیان کرد افرادی که در تماس با مبتلایان به این بیماری هستند باید آزمایش تشخیص کرونا انجام دهند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا پیش از این اعلام نموده بود تمام افرادی که با بیماران مبتلا به کووید 19 در تماس بوده اند ضرورت دارد تست تشخیص کروناویروس انجام دهند. این درحالیست که اخیرا کارشناسان این مرکز توصیه نموده اند در افرادی که علائمی از بیماری در آنان مشاهده نمی گردد الزامی به انجام تست تشخیص کرونا نیست.

به دنبال انتشار دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا، کارشناسان سازمان جهانی بهداشت بار دیگر تاکید کردند افرادی که در تماس نزدیک به بیماران مبتلا به کووید 19 بوده اند حتی درصورتی که علائمی از بیماری در آنان مشاهده نگردد، ضروری است تست تشخیص کرونا انجام دهند.

به گفته کارشناسان سازمان جهانی بهداشت، افرادی که علائمی از بیماری را دارند می توانند کروناویروس را به دیگران منتقل نمایند همچنین در ناقلان خاموش بیماری کووید 19 امکان انتقال بیماری وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "توصیه سازمان جهانی بهداشت به افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه سازمان جهانی بهداشت به افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید