توزیع بیش از هزار تبلت بین دانش آموزان کم برخوردار؛ به زودی

به گزارش نیلی ابزار، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اطلاع داد به زودی بیش از هزار تبلت نیز به وسیله موسسه گیتی نژاد بین دانش آموزان کم برخوردار استان ها توزیع خواهد شد.

توزیع بیش از هزار تبلت بین دانش آموزان کم برخوردار؛ به زودی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی با بیان اینکه تا به امروز 138 هزار و 746 نوآموز پیش دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی نوبت گیری شده اند، گفت:در سنجش نوآموزان پیش دبستانی به علت مسائل سامانه سیدا هنوز از هدف گذاری سنجش 600 هزار نوآموز عقب هستیم و تا به امروز 25.5 درصد نوآموزان نوبت گیری شده اند.

وی با بیان اینکه نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی تا انتها هفته جاری ادامه خواهد داشت گفت: استان های سمنان، ایلام، هرمزگان، همدان،کردستان، لرستان و قم بالای 50 درصد نوبت گیری نوآموزان پیش دبستانی در برنامه سنجش را انجام داده اند.

حسینی توضیح داد: مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در یک هفته به جامانده تمام ظرفیت های استانی را برای ترغیب والدین و مدیران پیش دبستانی جهت تبت نام در برنامه سنجش به کار گیرند.

معاون وزیر بر تشکیل شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش وپرورش استثنایی در استان ها و منطقه ها تاکید نمود و گفت: تا به امروز این شورا در سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر و بعلاوه شورای منطقه ای در شهرستان کاشمر تشکیل شده است و بقیه استان ها نیز تا انتها آذر باید شوراهای استانی و منطقه ای را تشکیل دهند.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش وپرورش استثنایی در استان ها، نقش شورای آموزش وپرورش استثنایی را در استان ها ایفا خواهد نمود و این شورا حلقه مفقوده آموزش وپرورش استثنایی در منطقه ها 760 گانه آموزش وپرورش را احیا خواهد نمود.

جانشین وزیر در طرح راهنمایی با بیان اینکه بخشی از اعتبار 500 میلیارد تومانی خرید تجهیزات هوشمند آموزشی به وسیله سازمان نوسازی به استان ها تخصیص یافته است گفت: مدیران کل استان ها باید پیگیر اعتبار استان خود به وسیله نوسازی مدارس و سهم استان ها در تامین این تجهیزات باشند.

وی اضافه کرد: به زودی بیش از هزار تبلت نیز به وسیله موسسه گیتی نژاد بین دانش آموزان کم برخوردار استان ها توزیع خواهد شد. اعتبارات سنوات ارفاقی صندوق بازنشستگی کشوری پرسنل آموزش و پرورش استثنایی به استان ها ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "توزیع بیش از هزار تبلت بین دانش آموزان کم برخوردار؛ به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از هزار تبلت بین دانش آموزان کم برخوردار؛ به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید