تاریخ دقیق رقابت های لیگ برتر والیبال را سریعتر اعلام نمایند

به گزارش نیلی ابزار، رحمان محمدی راد در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره شرایط تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: تقریبا از ماه گذشته تمرینات تیم را شروع نموده ایم و بدون وقفه پیگیری می کنیم. شرایط تیم و بازیکنان خوب است. منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستیم تا برنامه های مسابقات را اعلام کند و ما بر اساس اعلام فدراسیون، برنامه ریزی دقیق تری برای ادامه تمرینات انجام دهیم.

تاریخ دقیق رقابت های لیگ برتر والیبال را سریعتر اعلام نمایند

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره حضور دو تیم جدید در رقابت های لیگ برتر و 14 تیمی شدن مسابقات گفت: باید دید این تیم ها بر چه اساسی وارد مسابقات خواهند شد و چه بازیکنان و امکاناتی در اختیار دارند. بعضی از تیم ها در حال حاضر با 12 تیمی شدن رقابت ها با کمبود بازیکن روبرو بودند. بحث کیفیت لیگ برتر مطرح است و باید دید این تیم ها شرایط حضور در سوپرلیگ را دارند یا خیر.

وی گفت: به هر حال مسئولان تصمیم گیرنده هستند. بهتر است فدراسیون هر چه سریعتر برنامه قطعی مسابقات لیگ را اعلام کند چرا که بارها شنیده ایم رقابت ها اواسط شهریورماه برگزار می گردد اما نمی دانیم تاریخ دقیق برگزاری رقابت ها چه زمانی است. باید هر چه سریعتر تاریخ تعیین گردد تا بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

محمدی راد درباره ضرورت کسب مجوز تیم ها پس از قهرمانی در دسته یک برای حضور در سوپر لیگ گفت: امیدوارم لیگ دسته یک قوی تر برگزار گردد تا از دل آن بازیکنان و تیم های خوب به لیگ برتر معرفی شوند. بهتر است یک تیم ابتدا در مسابقات لیگ دسته یک حضور داشته باشد و بتواند پس از قرارگیری در صندلی مناسب راهی سوپرلیگ گردد. حضور در دسته یک باعث می گردد تیم ها قوی تر شوند و پرقدرت تر در سوپرلیگ حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تاریخ دقیق رقابت های لیگ برتر والیبال را سریعتر اعلام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ دقیق رقابت های لیگ برتر والیبال را سریعتر اعلام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید