بازدید سفرای ایران و 10 کشور مسلمان از شهر های زلزله زده سیساک و پترینیا در کرواسی

به گزارش نیلی ابزار، سفرای ایران و 10 کشور مسلمان از شهر های زلزله زده سیساک و پترینیا در کرواسی بازدید نموده و در ملاقات با معاون نخست وزیر این کشور درباره فرایند یاری رسانی و بازسازی این شهر ها مصاحبه کردند.

بازدید سفرای ایران و 10 کشور مسلمان از شهر های زلزله زده سیساک و پترینیا در کرواسی

به گزارش گروه سیاسی نیلی ابزار، پرویز اسماعیلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب که به همراه سفرای 10 کشور مسلمان از شهر های زلزله زده سیساک و پترینیا در کرواسی بازدید نموده امشب در توئیتر نوشت: امروز همراه با سفرای 10 کشور مسلمان (ایران، ترکیه، آذربایجان، عراق، اندونزی، مالزی، مراکش، الجزایر، مصر و لیبی) و نیز مفتی اعظم کرواسی در شهر های زلزله زده سیساک و پترینیا حاضر و با مردم و مقامات از جمله معاون نخست وزیر و اسقف کاتولیک در خصوص فرایند یاری رسانی و بازسازی تبادل نظر کردیم.

لازم به ذکر است نیز پیش از این با حضور پرویز اسماعیلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مناطق زلزله زده شهر های سیساک و پترینیا کرواسی، یاری های کارکنان سفارت ایران در زاگرب و همچنین ایرانیان مقیم کرواسی تحویل مرکز امداد رسانی شده بود.

زلزله 6.4 ریشتری سه شنبه 9 دی ماه در کرواسی خسارات زیادی را بر جا گذاشت. مقام های کروات هم از کشته شدن حداقل هفت نفر و جراحت ده ها تن بر اثر این زمین زلزله در این کشور اروپایی خبر دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید سفرای ایران و 10 کشور مسلمان از شهر های زلزله زده سیساک و پترینیا در کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سفرای ایران و 10 کشور مسلمان از شهر های زلزله زده سیساک و پترینیا در کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید