اینجا را با جمهوری گینه اشتباه نگیرید!، تصاویر

به گزارش نیلی ابزار، گینه بیسائو سرزمینی گرم و مرطوب است با مناطق سرسبز و باتلاقی در سمت ساحلی که برای کشت برنج و بادام زمینی اختصاص دارد و سرزمین های به نسبت خشک تر که برای گله داری و پرورش چهارپایان استفاده می گردد.

اینجا را با جمهوری گینه اشتباه نگیرید!، تصاویر

به گزارشتوریسم آنلاین گینه بیسائو با نام رسمی جمهوری گینه بیسائو (به پرتغالی: Guinea-Bissau) کشوری است در غرب آفریقا در کناره اقیانوس اطلس شاقتصادی، بین گینه و سنگال. پایتخت آن بیسائو است.

این کشور به نسبت سرزمین همواری به شمار می آید. تنها ناهمواری های این سرزمین کوه های کم ارتفاعی در قسمت شرقی آن است که حداکثر ارتفاع آن ها به 262 متر می رسد. نفت، آهن و بوکسیت مهمترین منابع طبیعی گینه بیسائو است. این کشور همچنین دارای جزایر فراوانی در سمت ساحلی است که مجمع الجزایر بیژاگوس مهمترین آنهاست.

زمانی گینه بیسائو به عنوان پادشاهی گابو بخشی از امپراتوری اقتصادی بود. بخش هایی از این پادشاهی تا زمان استعمار پرتغالی ها در قرن 18 باقی مانده بود.

پرتغالی ها در قرن 17 شروع به تجارت برده در این کشور کردند. باوجود این که این کشور از نخستین مستعمرات پرتغال بود، بخش های داخلی آن تا قرن 19 مورد اکتشاف قرار نگرفت.

این کشور که یکی از مستعمرات پرتغال بود و گینه پرتغال نام داشت، پس از استقلال در 24 سپتامبر 1973 نام پایتخت خود، بیسائو را به نام رسمی خود افزود تا از اشتباه گرفته شدن با جمهوری گینه جلوگیری کند.

منبع: توریسم آنلاین

به "اینجا را با جمهوری گینه اشتباه نگیرید!، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا را با جمهوری گینه اشتباه نگیرید!، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید