امکان شرکت در قرعه کشی بزرگ بروزرسانی اپلیکیشن همراه من تا 31 شهریور تمدید شد

به گزارش نیلی ابزار، نسخه تازه اپلیکیشن همراه من در تمام استورهای معتبر منتشر شد و کاربران می توانند تا 31 شهریورماه با نصب این نسخه در قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی شرکت نمایند.

امکان شرکت در قرعه کشی بزرگ بروزرسانی اپلیکیشن همراه من تا 31 شهریور تمدید شد

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، به تازگی نوترین نسخه اپلیکیشن همراه من منتشر و به منظور استفاده کاربران در استورهای معتبر و بعلاوه صفحه رسمی اپلیکیشن همراه من به نشانی https://mymci.app قرار گرفته است.

کاربران می توانند تا 31 شهریور با نصب نسخه نو اپلیکیشن همراه من در قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی شرکت نمایند.

بعلاوه کاربرانی که تا کنون اپلیکیشن همراه من را نصب ننموده اند نیز می توانند با نصب نسخه نو این اپلیکیشن علاوه بر دریافت 10 گیگابایت اینترنت (ویژه نصب اولی ها و برای استفاده در داخل کشور)، در قرعه کشی فوق شرکت نمایند.

گفتنی است قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی در تاریخ 16 مهرماه بین تمام افرادی که نسخه نو اپلیکیشن همراه من را نصب نموده اند برگزار می گردد و برندگان به وسیله وبسایت رسمی همراه اول معرفی خواهند شد.

دارندگان سیم کارت های همراه اول می توانند برای نصب نسخه نو اپلیکیشن همراه من و شرکت در قرعه کشی فوق به وسیله استورهای معتبر اقدام نموده و یا جهت نصب مستقیم این اپلیکیشن به وسیله لینک https://mymci.app اقدام نمایند.

منبع: انتخاب

به "امکان شرکت در قرعه کشی بزرگ بروزرسانی اپلیکیشن همراه من تا 31 شهریور تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان شرکت در قرعه کشی بزرگ بروزرسانی اپلیکیشن همراه من تا 31 شهریور تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید