افاضلی: بازی در این زمین از روال عادی خود خارج شد

به گزارش نیلی ابزار، سرمربی پارس جنوبی می گوید بارش باران و کیفیت نه چندان زیاد زمین مسابقه باعث خارج شدن مصاف تیمش با نساجی از روال عادی خود شده بود.

افاضلی: بازی در این زمین از روال عادی خود خارج شد

به گزارش نیلی ابزار، هومن افاضلی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی گفت: روی این زمین و با این شرایط آب و هوایی، بازی سخت را سپری کردیم. با توجه به شرایط زمین بازی از روال طبیعی خود خارج شده بود و بازی سختی داشتیم. نساجی با شرایطی که داشت، تحت فشار بود و با انگیزه زیادی بازی کرد و این موضوع در زمین بازی مشهود بود.

وی ادامه داد: در اواخر بازی بازیکنان ما عقب نشستند اما در طول نیمه دوم شانس های زیادی داشتیم و یک بار به تیرک دروازه زدیم. حداقل باید یک گل می زدیم. فکر می کنم یک صحنه مشکوک به پنالتی هم بود که باید بعدا آن را آنالیز کنم. از داور بازی تشکر می کنم که روی این زمین بازی را قضاوت کرد.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به علاقه مندی چند تیم لیگ فزونی به رضا مهاجری، سرمربی نساجی گفت: برای نیم فصل دوم چند تیم با آقای مهاجری صحبت نموده بودند اما او در این تیم ماند و به تیمش سروشکل داد. مهاجری مربی خوبی است و به نظرم کار فوق العاده سختی داشته و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشد.

به گزارش نیلی ابزار، در بخشی از این نشست خبری، تعریف و تمجید افاضلی از سرمربی کنونی نساجی به مذاق نیلی ابزار قائم شهری خوش نیامد و آن ها به این موضوع اعتراض کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افاضلی: بازی در این زمین از روال عادی خود خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: بازی در این زمین از روال عادی خود خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید