اعضای شورای اسلامی شهر قزوین عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شدند

به گزارش نیلی ابزار، رئیس به همراه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با سرپرست جمعیت هلال احمر استان ملاقات و مصاحبه کردند و به عضویت افتخاری داوطلبان این جمعیت درآمدند.

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شدند

طی نشستی صمیمانه که در سالن جلسات هلال احمر برگزار گردید، علی فرمانی رئیس به همراه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ضمن ملاقات با حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان به عضویت افتخاری داوطلبان این جمعیت درآمدند تا در برنامه های عام المنفعه و داوطلبانه همراه و کمک گر اعضای جمعیت هلال احمر باشند.

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در جریان این ملاقات به زمینه های همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر و مجموعه مدیریت شهری اشاره نمود و گفت: احداث پارک امداد و نجات، راه اندازی خانه هلال و آموزش امداد و نجات در مراکز فرهنگی و آموزشی شهرداری از جمله مواردی است که می تواند در دستور کار طرفین قرار گیرد و موجب همکاری بیشتر و بعلاوه ارائه خدمات مطلوبتر به همشهریان عزیز شود.

وی در ادامه اضافه نمود: تبلیغات محیطی، طرح توزیع البسه گرم میان متکدیان در فصول سرد سال، آنالیز موضوع انسان تراز و چاپ کتاب در این زمینه از جمله موضوعات دیگری است که برای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان در دستور کار جمعیت هلال احمر استان و شورا و شهرداری قزوین باید قرار بگیرد که امیدوارم در این زمینه ها و موارد دیگر مورد توافق بتوانیم گام های مؤثری برداریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این نشست، آمادگی خود را در مورد همکاری فی مابین اعلام کردند و بر ایجاد هم افزایی میان مدیران دستگاهها، انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین، تعامل در موضوعات مختلف عمرانی، آموزشی و فرهنگی در فضا های تبلیغاتی و نشریه پیغام شهر تأکید کردند و رویکرد شورای ششم را در قبال دستگاه های دیگر، رویکرد تعاملی با خروج از فضای تشریفاتی به سمت فضای عملیاتی ذکر نمودند.

در سرانجام این نشست، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با پوشیدن لباس سفید و سرخ هلال احمر، به عضویت افتخاری و داوطلبانه جمیعت هلال احمر استان قزوین درآمدند.

نیلی ابزار قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعضای شورای اسلامی شهر قزوین عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای شورای اسلامی شهر قزوین عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید