استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس

به گزارش نیلی ابزار، رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس آخرین آمار 30 نفر از مجموعه وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده اند.

استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس

به گزارش نیلی ابزار، جمال عرف در جمع نیلی ابزار با بیان اینکه در مهلت قانونی برای استعفای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و 10 نفر از فرمانداران استعفا داده اند، اظهار کرد: هیچ کدام از استعفاها صوری نبوده و بلافاصله افراد دیگری جایگزین این نفرات می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس نص صریح قانون، کسی حق استفاده از امکلانات دولتی برای تبلیغ له و یا علیه کسی را در انتخابات ندارد، افزود: نظارت ها به صورت مستمر اجرا شده و با افراد متخلف برابر قانون برخورد شده و قطعا در تایید صلاحیت ها این موارد نیز لحاظ خواهد شد.

این مسئول همچنین به موضوع برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: در دوره قبل، انتخابات در 39 حوزه به صورت الکترونیک برگزار شد و در این دوره نیز در حال رایزنی هستیم و در صورت تایید انتظار داریم در همین تعداد از حوزه ها انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود، هر چند دولت آمادگی دارد وارد انتخابات تمام الکترونیک شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید