ادعای وزارت ارتباطات: سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت رئیسی، 100 درصد افزایش یافته

به گزارش نیلی ابزار، ایسنا: وزارت ارتباطات بیان کرد که گزارش سایت جهانی اسپیدتست نشان می دهد که سرعت اینترنت همراه در ایران با افزایش صددرصدی نسبت به ابتدای دولت سیزدهم به 36 مگابیت برثانیه رسیده و هم اکنون از این نظر ایران در جایگاه بهتری نسبت به کشورهای مطرحی چون اندونزی، آرژانتین، مصر و ترکیه قرار گرفته است.

ادعای وزارت ارتباطات: سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت رئیسی، 100 درصد افزایش یافته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیرو انتشار گزارشی پیرامون رتبه بندی سرعت اینترنت کشورهای جهان به وسیله سایت جهانی اسپیدتست توضیحات زیر جهت روشن شدن موضوع، ارایه می گردد:

بر اساس همین مرجع (اسپید تست) که ماهانه گزارش خود را ارائه می دهد، در 21 ماه گذشته دائما سرعت اینترنت ثابت و همراه ایران در حال افزایش بوده است که این نشانه کوشش وزارت ارتباطات و اپراتورها است. بطوریکه سرعت اینترنت موبایل از حدود 18 مگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به حدود 36 مگابیت بر ثانیه در ماه جاری رسیده است که افزایش تقریبا صد درصدی سرعت را نشان می دهد. بعلاوه سرعت اینترنت ثابت نیز از حدود 9.5 مگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به 12.6 مگابیت بر ثانیه در ماه جاری رسیده است که بهبود 33 درصدی را نشان می دهد.

ضمن اینکه باید اشاره گردد که باتوجه به ارتقای سرعتی که در 20 ماه گذشته در بخش اینترنت همراه در کشور رخ داده، هم اکنون سرعت اینترنت همراه در ایران بیشتر از دهها کشور بزرگ و مطرح همانند ترکیه، روسیه، اندونزی، پاکستان، شیلی، قزاقستان، مکزیک، فیلیپین، مصر و آرژانتین است.

منبع: انتخاب

به "ادعای وزارت ارتباطات: سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت رئیسی، 100 درصد افزایش یافته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای وزارت ارتباطات: سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت رئیسی، 100 درصد افزایش یافته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید