ادعاهای عجیب گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران؛ لطفا من را ببینید!

به گزارش نیلی ابزار، مسئله اصلا شخص الهامی و حرف های عجیبش نیست؛ شأن تیم ملی را رعایت کنید.

ادعاهای عجیب گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران؛ لطفا من را ببینید!

به گزارش نیلی ابزار آنلاین، احتمالا ساده ترین پدیده، فرمول وایرال شدن یک برنامه تلویزیونی است؛ اینکه آنقدر عجیب و غریب حرف بزنیم که مخاطبان حیرت زده یا خشمگین و عصبانی شوند.

  • گزینه قطعی فدراسیون برای جانشینی کی روش | سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی امروز رونمایی می گردد؟

پس از آن است که بخش های کوتاه و مختلف این برنامه در شبکه های اجتماعی بازنشر می گردد و دست به دست می چرخد. آخرین کسی که از این ایده استفاده نموده، ساکت الهامی بوده است؛ سرمربی تیم طرفدار که اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی حسابی خبرساز شد. طی چند روز گذشته نام الهامی بین گزینه های راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد که نقدها زیادی را هم در پی آورد. او اما در دفاع از خودش، اظهارات بسیار عجیب و اغراق آمیزی را به زبان آورد که اصلا صلاحیت ورود به مرحله نقد کردن را ندارد.

الهامی گفت خودش را شایسته ترین گزینه برای راهنمایی تیم ملی می داند، به امثال مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بیشتر از کارلوس کی روش چیز یاد داده و تأکید کرد: اگر سرمربی تیم ملی شوم کره جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض شکست می دهم. گفتیم که نقد این مطالب اصلا در شأن رسانه نیست، اما باید به این نکته اشاره نمود که اتفاق رخداده به نوعی دستپخت فدراسیون فوتبال بوده است.

وقتی آقایان جایگاه حقوقی و منزلت نیمکت تیم ملی را رعایت نمی نمایند و نام افراد مختلف را به صورت فله ای در لیست گزینه های راهنمایی این تیم می آورند، نتیجه اش همین می گردد. اگر فدراسیون از الهامی برنامه نمی خواست، او امروز به عنوان گزینه راهنمایی تیم ملی فرصت نمی یافت چنین مطالب عجیب و غریبی به زبان بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادعاهای عجیب گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران؛ لطفا من را ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای عجیب گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران؛ لطفا من را ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید