اجرای طرح های گردشگری ازناو، خلخال را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است

به گزارش نیلی ابزار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اجرای طرح های مختلف گردشگری منطقه ازناو خلخال را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است.

اجرای طرح های گردشگری ازناو، خلخال را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز 1 تیر ماه 1400 اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف گردشگری از جمله پروژه های پل معلق و قصر چوبی شاد در منطقه گردشگری ازناو، آن را به برند و قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ایجاد هتل پنج ستاره در این منطقه خبر داد و گفت: در کنار این پروژه ها و طبیعت بی نظیر منطقه، پازل گردشگری منطقه تکمیل و بسته کامل و سطح بالایی به گردشگران ارائه خواهد شد.

او با اشاره به برنامه های آینده برای توسعه گردشگری استان با نهضت هتل سازی اعلام نمود: استان اردبیل با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های بالای گردشگری منطقه، نیازمند احداث هتل های پنج ستاره و سطح بالاست که در این زمینه اهتمام جدی داریم.

فلاحی از حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های گردشگری استان به ویژه احداث هتل های مدرن خبر داد و اضافه نمود: معاونت سرمایه گذاری ما برای ارتقای سطح کیفی تاسیسات گردشگری ماموریت ویژه دارند.

منبع: توریسم آنلاین

به "اجرای طرح های گردشگری ازناو، خلخال را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح های گردشگری ازناو، خلخال را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید