آموزش شیوە صحیح زندگی از رسالت های سرای محلات است

به گزارش نیلی ابزار، خبرنگاران/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از افتتاح 2 سرای محلە در منطقه ها نایسر و کانی کوزلە سنندج اطلاع داد و گفت: فرهنگ سازی در بخش های مختلف و آموزش شیوە صحیح زندگی از رسالت های سرای محلات است.

آموزش شیوە صحیح زندگی از رسالت های سرای محلات است

محمد ابراهیم زارعی امروز (29 مهر) در آئین افتتاح این سرای محلات آموزش و توانمند سازی ساکنین این منطقه ها از جمله اهداف سرای محلات عنوان نمود و گفت: با این دست اقدامات می توان علاوه بر توانمند سازی جامعه هدف در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز موثر واقع شد.

وی فرهنگ سازی در بخش های مختلف و آموزش شیوە صحیح زندگی را از رسالت های سرای محلات دانست و گفت: ما احتیاج داریم که همواره آموزش های لازم و متناسب با شرایط روز را داشته باشیم و این امر یک ضرورت و احتیاج مستمر و همیشگی است.

زارعی افزود: اگر آموزش ها به درستی ارائه گردد می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه نمود: مبنا و اساس تمام اقدامات را بر پیشگیری بگذاریم، چرا که پیشگیری بسیار کم هزینه تر از درمان است.

زارعی با بیان اینکه تا به امروز سه سرای محله در حسن آباد سنندج، کانی کوزلە و نایسر افتتاح شدە است، اظهار کرد: در تلاشیم کە این سرای محلات را نیز در آیندە و در شهرهای سقز و مریوان داشتە باشیم.

لازم به ذکر است ساختمان سرای محلات در منطقه ها محروم و کم برخوردار به وسیله دولت خریداری و برای توانمند سازی و آموزش اقشار ضعیف و آسیب دیده در اختیار تشکل ها و نهادهای غیر دولتی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آموزش شیوە صحیح زندگی از رسالت های سرای محلات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش شیوە صحیح زندگی از رسالت های سرای محلات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید