کتابمونو، شورایی و گفت وگو با مردم رونمایی می گردد

به گزارش نیلی ابزار به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مراسم رونمایی از کتاب مونو/ شورایی و گفت وگو با مردم نوشته آریان رضائی ساعت 18 روز یکشنبه 30 دی ماه با حضور تعدادی از هنرمندان از جمله رضا گوران، کیومرث مرادی و حمیدرضا نعیمی در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می گردد.

کتابمونو، شورایی و گفت وگو با مردم رونمایی می گردد

کتاب مونو/ شورایی و گفت وگو با مردم به نویسندگی آریان رضائی که در 226 صفحه برای مخاطبان عرضه شده حاصل 7 سال از تجربیات گروه مونو/شورایی در زمینه تئاتر تعاملی و کار و پژوهش روی روش های تئاتری آگوستوبوآل کارگردان برزیلی است.

آریان رضائی در مقدمه این کتاب نوشته است:

تئاتر مونو/ شورایی دریچه ای نو و رویکردی نوین برای بررسی و بازخوانی دوباره تئاتر ستم دیدگان در ایران است. جریانی که با تلقی های نادرست از روش های آگوستو بوآل و ابهامات موجود مبارزه و از هر نوع سکوت و عزلت پرهیز می نماید تا همه صدای مردم را در تئاتر بشنوند؛ راه را بر انکار تئاتر ستم دیدگان می بندد و در عین حال قابلیت ها و کاربردهای بی شمار و البته ناگفته و ناشناخته آن را نمایان می سازد.

تئاتر ستم دیدگان فقط یک تئاتر خیابانی رایج نیست؛ بلکه جادوی آن می تواند همه فضاهای موجود از کافه و آپارتمان تا پلاتو و تماشاخانه های حرفه ای تئاتر را منقلب نموده و هر جایی را به فضای زیبایی شناختی و بستری برای توانمند سازی مردم تبدیل کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کتابمونو، شورایی و گفت وگو با مردم رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابمونو، شورایی و گفت وگو با مردم رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید