جشن مردمی چلچراغ در قم برگزار می گردد، رونمایی از کیک انقلاب

به گزارش نیلی ابزار، مجید صفری غروب دوشنبه در نشست خبری جشنواره چلچراغ که در دنیای کتاب قم برگزار گردید، اظهار کرد: مردمی بودن از ویژگی های جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در قم است و پیش بینی می گردد این جشن با حضور 5 هزار نفر در استادیوم شهید حیدریان قم برگزار گردد.

جشن مردمی چلچراغ در قم برگزار می گردد، رونمایی از کیک انقلاب

وی با اشاره به اینکه جشن چلچراغ روز 22 بهمن ماه با حضور هنرمندان مطرح کشوری به صورت مستقیم و زنده از شبکه استانی قم پخش خواهد شد، اضافه نمود: پیمان طالبی، حسین رفیعی، مهدی یغمایی، حمید لولایی و صابر خراسانی در این جشن حضور دارند. حسن ریوندی از طنزپردازان کشور نیز اجرای برنامه خواهد داشت تا برای دقایقی لبخند را بر لبان حاضران بنشاند.

دبیر اجرایی جشنواره چلچراغ بیان نمود: این برنامه با همکاری اتاق اصناف، اداره کل ورزش و جوانان قم، استانداری قم، اتحادیان صنف قنادان و شیرینی پزان قم و مجموعه دنیای کتاب قم برگزار می گردد.

وی تأکید کرد: در این جشن بزرگترین کیک با تصویرسازی از انقلاب، ورود حضرت امام(ره) به ایران، دوران جنگ هشت ساله و دوران شکوفایی انقلاب، رونمایی می گردد و در مراکز خیریه و بین اقشار کم برخوردار استان قم توزیع می گردد؛ این کیک با 18 مترطول و عرض 180 سانتی متر پخت می گردد.

صفری بیان کرد: استاندار قم در اولین حضور عمومی خود در بین مردم، در این جشن سخنرانی می نماید و این جشن باید به گونه ای برگزار گردد که در شأن قم باشد.

کسب رتبه اول فروش کتاب

مدیر دنیای کتاب نیز در این جلسه با اشاره به یک سالگی دنیای کتاب قم گفت: دنیای کتاب افتخار دارد یکیمن سال از افتتاح خود را هم زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جشن می گیرد و در برگزاری جشن چلچراغ با سایر نهادهای برگزار کننده همکاری دارد.

حسین قوامیان ادامه داد: فروشگاه دنیای کتاب قم در این یک سال، 60 نشست تخصصی با حضور نویسندگان و هنرمندان برجسته کشور برگزار نموده، همچنین 50 هزار عنوان کتاب را در اختیار شهروندان قمی قرار داده است که در دنیای کتاب امکان مطالعه کتب نیز وجود دارد.

وی بیان نمود: در این یک سال، 191 موضوع از 1500 ناشر در دنیای کتاب قم عرضه شده و تا کنون 200 هزار نسخه کتاب خریداری شده که این رقم خرید از یک کتاب فروشی در کشور بی سابقه بوده، در بین 900 کتابفروشی کشور در طرح های عیدانه و تابستانه توانستیم رتبه اول فروش را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جشن مردمی چلچراغ در قم برگزار می گردد، رونمایی از کیک انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن مردمی چلچراغ در قم برگزار می گردد، رونمایی از کیک انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید