بسته خبری پرسپولیس، هم سیدجلال به پدیده می رسد، هم شجاع

به گزارش نیلی ابزار، سیدجلال بعد از یک روز غیبت به تمرینات گروهی برگشت و شجاع هم با اینکه جدا تمرین کرد، مسئله ای برای بازی با پدیده نخواهد داشت.

بسته خبری پرسپولیس، هم سیدجلال به پدیده می رسد، هم شجاع

پیشنهاد ویژه به حریفان آسیایی

باشگاه پرسپولیس با ارسال تفاهمنامه ای برای باشگاه السد، پیشنهاد میزبانی متقابل را ارائه داد. بر اساس این پیشنهاد در صورت توافق طرفین، هر یک از دو باشگاه فراهم آوردن امکانات مورد احتیاج تیم میهمان را تقبل می نماید. این تفاهمنامه برای سفر 45 نفر تنظیم شده و میزبان بسته ای شامل بر اسکان میهمان در یکی از سه هتل، پنج ستاره برتر شهر محل برگزاری مسابقه به مدت سه شب و چهار روز با توجه به توافق طرفین، اتوبوس VIP، کامیون حمل بار، دو خودروی سواری، زمین تمرین، مترجم و ملزومات دیگری چون تغذیه را تضمین و تعهد می نماید. این تفاهمنامه و پیشنهاد برای النصر و پاختاکور هم در صورت صعود از پلی آف ارسال خواهد شد. باشگاه پرسپولیس همچنین این پیشنهاد را به وسیله فدراسیون در اختیار فدراسیون های میزبان قرار می دهد.

سیدجلال مسئله ای ندارد

کاپیتان پرسپولیس به بازی روز دوشنبه مقابل پدیده می رسد. سیدجلال حسینی که به دلیل درد در ناحیه شکم، روز آدینه با پزشک تیم تمرین نموده بود، امروز به تمرینات گروهی برگشت و پزشک پرسپولیس هم خاطرنشان کرد که او مسئله ای برای حضور در بازی با پدیده نخواهد داشت.

مصدومیت شجاع جدی نیست

شجاع خلیل زاده به دلیل آسیب دیدگی نتوانست پا به پای هم تیمی هایش به کار با توپ بپردازد و برای همین زیر نظر فیزیوتراپ با وزنه های سبک تمرین کرد. مصدومیت شجاع باعث شد برانکو دوباره نادری را به دفاع میانی ببرد اما با این حال مشکل او جدی نیست و این بازیکن با وجود درد مقابل پدیده بازی می نماید.

گفت و شنود با نیلی ابزار

نشست خبری پیش از بازی حذفی پرسپولیس و پدیده که ساعت 17:15 روز دوشنبه در استادیوم آزادی انجام می گردد، فردا در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار خواهد شد. برنامه این نشست اینگونه است که ساعت 13 یحیی گل محمدی روبروی نیلی ابزار می نشیند و ساعت 13:30 هم برانکو ایوانکوویچ به پرسش های آنها پاسخ می دهد.

پرسپولیس - نفت، 90 دقیقه زودتر

کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر ساعت بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اطلاع داد. دیدار این دو تیم روز شنبه چهارم اسفند 97 بجای ساعت 18:30 در ساعت 16 شروع خواهد شد که این تغییر ساعت به دلیل رسیدن تیم میهمان به پرواز برگشت اجرا شده است.

11 - 390

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری پرسپولیس، هم سیدجلال به پدیده می رسد، هم شجاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، هم سیدجلال به پدیده می رسد، هم شجاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید