گل محمدی: ملاقات با سپاهان فرصتی نو برای پرسپولیس است

به گزارش نیلی ابزار، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: خوشحالیم به شهر خوب و باصفای اراک آمدیم. از همه طرفداران به خاطر استقبال گرمی که از ما داشتند تشکر می کنیم. همواره تماشا طرفداران باعث انرژی بیشتر برای همه ما می گردد. یک بازی مهم و حساس را در پیش داریم. هر دو تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند و فکر می کنم یکی از فنی ترین بازی های لیگ باشد. همه می دانیم کیفیت سپاهان با توجه به امکانات و مهره های خوبی که جذب نموده و کادر فنی خوبی که دارد، بالاست و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر به شمار می رود.

گل محمدی: ملاقات با سپاهان فرصتی نو برای پرسپولیس است

وی در ادامه اضافه نمود: از آن طرف هم ما هم پرسپولیس هستیم، تیمی که همواره از زمان تأسیس تا الان مدعی قهرمانی بوده است. فکر می کنم تقابل دو تیم می تواند فنی و مجذوب نماینده باشد. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و بازی فنی و خوبی را ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب شهر اراک به عنوان میزبان ملاقات سپاهان - پرسپولیس و اینکه تیمش پیش از این تجربه دو شکست در شهر اراک را داشته است، گفت: نتایج گذشته هیچ تضمینی برای برد یا باخت نیست. اینکه اتفاقات قبل را به الان ربط بدهیم خوب نیست و نمی توانیم به این مسئله فکر کنیم. فردا روز، هفته و فرصت تازه برای ماست و دوست داریم برترین عملکرد را داشته باشیم و با تمام قوا به میدان برویم.

پیش از آغاز لیگ بازی محبت آمیز ای بین سپاهان و پرسپولیس انجام شد تا تنش ها کم گردد، اما باز هم در چند روز گذشته شاهد تنش هایی بین دو تیم بودیم.، گل محمدی در واکنش به طرح این موضوع شرح داد: ما مربیان تمام تمرکزمان روی مسائل فنی است. فکر می کنم نویدکیا هم در جریان این موضوع نبوده است. کسانی که در بحث رسانه ای سپاهان فعالیت دارند باید جوابگو باشند. در یک رقابت که دو تیم می خواهند مردانه مقابل یکدیگر قرار بگیرند، بحث احترام گذاشتن است. اولین چیز احترام است که می تواند رقابت را سالم تر کند. اینکه چرا ما باید اینجا بازی کنیم، من کلاً نسبت به این رأی معترضم. رأی های عجیبی به نظرم داده شده است و نباید دو تیمی که فوتبال خوبی بازی می نمایند در زمین بی طرف بازی نمایند. هم برای ما خوب نیست و هم سپاهان. هم آنها ورزشگاه مجهزی دارند و هم ما. هر رأی که صادر می گردد باید همه جوانب را در نظر گرفته گردد. اینکه سپاهان و پرسپولیس در زمین بی طرف بازی نمایند به نفع تیم هایی است که مدعی قهرمانی هستند. آنها از این رأی سود می برند و هم ما و هم سپاهان ضرر می کنیم. به نظرم در رأی بیشتر به آن ها فکر شده است تا متضرر شدن سپاهان و پرسپولیس.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره رأی صادرشده برای بازیکن گابنی گل گهر و متضرر شدن پرسپولیس از این رأی شرح داد: اگر در این اتفاق صد درصد باشگاه گل گهر مقصر بود، حرفی نبود، ولی تمام تقصیرها را نمی گردد گردن این تیم انداخت. بخشی از این اتفاقات به خاطر بی توجهی مسئولان فدراسیون، روابط بین الملل و ... مربوط بوده است. من می گویم بخشی از این اتفاقات به خاطر عدم مسئولیت پذیری فدراسیون است. در این رأی منافع همه باشگاه ها زیر سؤال بردند و این رأی غیرمنصفانه در حق باشگاه های دیگر است. اینکه دو سه باشگاه از این رأی سود بردند علت بر این است که بقیه باشگاه ها ضرر کردند. این امتیازات نباید الان در جدول لحاظ گردد و سازمان لیگ اشتباه بزرگی کرد. این رأی هنوز قطعیت پیدا ننموده است و باید در استیناف آنالیز و بعد از آن در جدول لحاظ گردد. دوستان عجله کردند و ظاهراً در این مسائل عجله دارند.

سرمربی پرسپولیس راجع به انتقاد این باشگاه نسبت به انتخاب وحید کاظمی برای ملاقات سپاهان - پرسپولیس شرح داد: ما اعتراض رسمی به این انتخاب نداشتیم. در خصوص داوری بعد از بازی می گردد صحبت کرد و هیچ پیش قضاوتی نسبت به انتخاب کاظمی نداریم. اگر صحبتی باشد بعد از داوری صحبت می کنیم. ما برای تیم داوری آرزوی موفقیت می کنیم. امیدواریم تمرکز خوبی داشته باشند و تصمیمات خوبی بگیرند. ما نسبت به انتخاب همه داوران خوش بین هستیم و حس خوب داریم و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشند.

گل محمدی در واکنش به حاشیه های تازه ایجادشده درباره حضور مهدی مهدوی کیا در یک ملاقات محبت آمیز مطرح کرد: خیلی راحت از روی اسامی و افراد رد نشویم. یک نگاه به گذشته داشته باشیم می بینیم که مهدی چه فداکاری، جانفشانی و از خود گذشتگی برای تیم ملی ایران و اهتزاز پرچم نموده است. او از خودش و جانش گذشته است. من یادم می آید که سال 2006 وقتی به آلمان رفتیم، مهدی از ناحیه کمر مصدومیت شدیدی داشت. خودمان فکر می کردیم به بازی ها (جام جهانی) نمی رسد، ولی صبح و شب فیزیوتراپی می کرد. او با درد برای تیم ملی بازی می کرد. خیلی ها این را نمی دانند و زود فراموش می نمایند. این یک نمونه است، ولی خیلی راحت کسی که باعث افتخار و سربلندی کشورمان شده است را به خاطر یک اتفاق که درست و غلطش را نمی دانیم، راحت موضع تخریبی علیه اش نگیریم. متأسفانه کسانی توئیت می زنند که زمانی که مهدوی کیا بازی می کرد این ها بچه بودند و هیچ جایگاهی در فوتبال کشور نداشتند. الان در خصوص مهدی توئیت می زنند و تخریبش می نمایند. کمی قدرشناس باشیم و گذشته افراد را بهتر ببینیم. در این مسئله مهدی چیزی را از دست نداده است و این ما هستیم که با قضاوت مان خیلی چیزها را از دست می دهیم.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: ملاقات با سپاهان فرصتی نو برای پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: ملاقات با سپاهان فرصتی نو برای پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید