یاری 15 میلیاردی صنایع و معادن استان سمنان به فرایند مبارزه با کووید19

به گزارش نیلی ابزار، خبرنگاران/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از یاری حدودا 15 میلیارد ریالی صنایع و معادن استان سمنان برای مقابله با کووید19 اطلاع داد.

یاری 15 میلیاردی صنایع و معادن استان سمنان به فرایند مبارزه با کووید19

علی تشنه دل در حاشیه نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان با اعلام این خبراظهار کرد: این یاری ها به صورت نقدی و غیر نقدی به مقابله با کروناویروس تخیص یافته است.

وی ادامه داد: به منظور مقابله با ویروس کرونا در حدود 15 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحدهای فراوریی صنعتی و معدنی به واحدهای درمانی ، بیمارستانها و ستادهای مردمی مبارزه با کرونا اختصاص یافته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و کوشش های اجرا شده توسط صنایع و معادن استان در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن توضیح داد: درحدود 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از این یاری ها به صورت غیر نقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا از قبیل محلول های ضد عفونی کننده ، ماسک، البسه پزشکی و سایر اقلام بهداشتی است که توسط واحدهای فراوری کننده این محصولات به بیمارستان ها ، موسسات خیریه و نهادهای دولتی و مردمی اهدا شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همچنین بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون ریال از این یاری ها به صورت نقدی توسط واحدهای صنعتی و معدنی به ستادهای مردمی مبارزه با کرونا ، دانشگاه های علوم پزشکی ، بیمارستان ها و مراکز درمانی تخصیص یافته است.

تشنه دل اعلام نمود: بعضی واحدهای فراوریکننده اقلام بهداشتی استان نیز با تغییر خط فراوری خود به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت در جهت برطرف نیازهای مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا یاری شایانی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یاری 15 میلیاردی صنایع و معادن استان سمنان به فرایند مبارزه با کووید19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 15 میلیاردی صنایع و معادن استان سمنان به فرایند مبارزه با کووید19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید