پیروزی استقلال با پنالتی ارسلان و گل فردین

به گزارش نیلی ابزار، استقلال با گل های ارسلان مطهری و فردین رابط از سد خیبر خرم آباد گذشت.

پیروزی استقلال با پنالتی ارسلان و گل فردین

به گزارش گروه ورزشی نیلی ابزار، استقلال و خیبر خرم آباد از ساعت 15:00 در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند. ترکیب استقلال در این بازی به شرح زیر بود: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، عارف آقاسی، محمد دانشگر، احمد موسوی، سبحان خاقانی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین زاده و ارسلان مطهری.

ترکیب خیبر: محمد صادق نادرپور، محمد جواد عباسی، آرش افشین، حمید دیوسالار، شهرام سالاری، امیررضا احمدی، رضای شکری، احمد بهاروندی، رحیم البوغبیش، احمد زارعی و هادی اکرمی.

بازی تا دقیقه 38 بدون گل در جریان بود. در دقیقه 38 بود که پنالتی به سود استقلال اعلام شد و ارسلان مطهری پیروز به باز شدن دروازه خیبر شد. نیمه نخست بازی با برتری 1-0 آبی ها خاتمه یافت. در نیمه دوم ترکیب استقلال کاملا تغییر کرد. رشید مظاهری، وریا غفوری، متین کریم زاده، محمد جواد به آفرین، سینا خادمپور، بابک مرادی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی و آرمان رمضانی، بازیکنانی بودند که وارد میدان شدند.

در دقیقه 50 محمدرضا آزادی فرصت گلزنی داشت اما واکنش به موقع دروازه بان خیبر مانع از گلزنی این بازیکن شد. در سوی مقابل هم طاهری فرد از خیبر در دقیقه 60 به سوی دروازه مظاهری شوت زد اما توپ از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 70 بود که میلاد غریبی گل تساوی خیبر را به ثمر رساند. میلاد غریبی در داخل محوطه جریمه استقلال با یک شوت دقیق پیروز شد بازی را به تساوی بکشاند.

پس از این، حملات استقلالی ها شروع شد. در دقیقه 78 وریا غفوری شوت خطرناکی زد که توپ به بیرون رفت. همینطور ضربه قاسمی نژاد هم در دقیقه 88 از طریق دروازه بان خیبر مهار شد. اما این خاتمه کار نبود و شوت فردین رابط از گوشه محوطه جریمه تیم خیبر به گل دوم استقلال تبدیل شد و بدین ترتیب استقلال با نتیجه 2-1 برنده بازی شد.

در پایین به حواشی و اتفاقات دیگر این مسابقه پرداخته شده است:

* سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد محسن عاشوری هافبک اسبق پرسپولیس است. همچنین مرتضی کرمانی مقدم دستیار عاشوری است. پیش از شروع مسابقه اعضای کادر فنی دو تیم با یکدیگر برخورد گرمی داشته و عکس یادگاری گرفتند.

* آرش افشین مهاجم اسبق استقلال در تیم خیبر خرم آباد بازی می کند. او پیش از شروع بازی با کادر فنی استقلال خوش و بش کرد.

* امیر حسین حسین زاده که بعد از حضور در اردوی تیم ملی امید مصدومیتی جزئی داشت امروز در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت.

* حسین حسینی که از کادر فنی استقلال مرخصی گرفته بود در دیدار محبت آمیز امروز حضور نداشت.

* در حاشیه این دیدار بازیکنان اسبق سایپا مثل آرش رضاوند، محمد دانشگر و آرمان رمضانی با حامد فلاح زاده که زمانی در جمع نارنجی پوشان با هم حضور داشتند خوش و بش کردند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیروزی استقلال با پنالتی ارسلان و گل فردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی استقلال با پنالتی ارسلان و گل فردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید