پرسپولیس در محاصره مسائل اقتصادی در فیفا، محکومیت سرخپوشان به پرداخت 23هزار دلار بابت گابریل

به گزارش نیلی ابزار، در رای قید شده که باشگاه پرسپولیس می تواند این رای را مورد استیناف خواهی قرار دهد و درخواست استیناف باید در مدت 21 روز از زمان ابلاغ رای (17 ژانویه 2020) به دادگاه عالی ورزش به صورت مستقیم ارسال گردد.

پرسپولیس در محاصره مسائل اقتصادی در فیفا، محکومیت سرخپوشان به پرداخت 23هزار دلار بابت گابریل

کمیته حل اختلاف فیفا باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 23هزار دلار به گابریل و پرداخت پنج درصد سود محکوم کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،کمیته حل اختلاف فیفا رای خود در مورد شکایت فرناندو گابریل از پرسپولیس را اعلام نمود؛ طبق این رای پرسپولیس به پرداخت 23000 هزاردلار به علاوه سود 5 درصدی سالیانه آن (از تاریخ 12 سپتامبر 2018 تا تاریخ پرداخت) محکوم شده است.

در صورتی که مبلغ ذکر شده طی 45 روز آینده به گابریل پرداخت نگردد باشگاه پرسپولیس تا روز پرداخت این وجه از 3 پنجره نقل و انتقالاتی ملی و بین المللی متوالی محروم می گردد؛ این محرومیت بلافاصله بعد از پرداخت وجه و قبل از کامل شدن دوره تحریم برداشته می گردد.

در این رای آمده است در صورتی که مبلغ رای و سود مربوطه در انتها سه پنجره تحریم پرداخت نگردد موضوع برای صدور رای به کمیته انضباطی ارجاع داده می گردد.

در رای قید شده که باشگاه پرسپولیس می تواند این رای را مورد استیناف خواهی قرار دهد و درخواست استیناف باید در مدت 21 روز از زمان ابلاغ رای (17 ژانویه 2020) به دادگاه عالی ورزش به صورت مستقیم ارسال گردد.

در مدت 10 روز بعد از مدت انقضای مدت اولیه، استیناف دهنده می بایست چکیده استیناف و مدارک و حقایق خود را نزد دادگاه عالی ورزش تسلیم نماید.

لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس چند سال قبل محکوم به پرداخت 120هزار دلار به گابریل شده بود و از این مبلغ فقط 18هزار دلار ان از سوی نماینده ایرانی بازیکن به گابریل داده شد و در پی این اتفاق با اعلام گابریل به فیفا باردیگر نامه ای همراه با تهدیدهای قانونی و اعمال جرایم و محرومیت ها برای باشگاه پرسپولیس صادر شده بود.

باشگاه هم در ادامه با گابریل مجددا توافق کرد 93هزار دلار به وی پرداخت نماید.باشگاه به گابریل پرداختی هایی داشت و اکنون فیفا باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 23هزار دلار و غرامت دیرکرد دیگر محکوم نموده است.

منبع: عصر ایران

به "پرسپولیس در محاصره مسائل اقتصادی در فیفا، محکومیت سرخپوشان به پرداخت 23هزار دلار بابت گابریل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در محاصره مسائل اقتصادی در فیفا، محکومیت سرخپوشان به پرداخت 23هزار دلار بابت گابریل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید